Oylarınızı ve satır arası yorumlarınızı unutmayın 🧚🏻♀️
İyi okumalar🤍
Yüzüne yayılan şok ifadesi ile birrlikte kapıya döndüğünde kapı tekmelerenerek açıldı. Pamir beni daha da arkasına çektiği için gelen kişiyi zar zor görmeyi başardım. Gelen Kerem'di, hani şu benim bi ara beğendiğim ama sevgilisi olan eleman. Evet evet o Pamir'in menajeri.
"İnsanlar içeri girmeye başladı hemen çıkmamız lazım." dedi doğrudan Pamir'e.
Pamir başını sallayarak elimi sıkı sıkıya tuttu ve güven verircesine gülümsedi. Ancak kardeşimin iyi olduğunu öğrenemeden buradan gidemezdim. "Efsa ve Perviz olmadan gidemeyiz."
Kerem odadan çıkmadan önce arkasını dönüp, "Onlar çoktan çıktılar." dedi.
Gelen rahatlama ile Pamir'le birlikte odadan çıktım. Gerçekten de insanlar içeri girmiş olmalıydı etrafta bir sürü ses vardı. Bu kadar kargaşa olacağını ne ben ne de Pamir düşünmüş olmalıydı.
Siyah bir arabanın önüne geldiğimizde Pamir benim için arka kapıyı açtı ve benden sonra yanıma bindi. Arabayı Kerem kullanacaktı. Ancak Efsa ve Perviz yoktu.
"Diğerleri nerede?"
"Onlar çoktan uzaklaştılar güvenli bir yerde bizi bekliyorlar." Tekrar Kerem konuştuğunda başımı salladım çünkü bu adamdan biraz çekiniyordum. Özellikle de Pamir ile kapıda ki onuşmalarını duyduktan sonra.
Araba hızla konser alanından uzaklaştığında başımı arkama yasladım. Pamir'in beniizlediğini hissediyordum ve bu yanaklarımın kızarmasına sebep oluyordu. Ona doğru sessizce fısıldadım, "Nereye gidiyoruz?"
Aynı benim gibi yaklaşıp fısıldadı, "Güvenli olan bir yere." Yüzüme çarpan nefesi huylanmama sebep olurken bu derece yakın olmamız yutkunmama sebep oldu. Biraz da Kerem'in burada olmasından dolayı utanmıştım bu yüzden yavaşça uzaklaştım.
Allık sürmeye gerek olmadan nasıl kıpkırmızı oluyorum izle mucizeyi;
Pamir'in sırırttığını göz ucuyla gördüğüm de içten içe komik mi kardeşim demek istesem de sadece yolu izlemeye karar verdim.
Nereye gittiğimizi bilmesem de garip bir iç güdüyle ona güveniyor ve durumu sorgulamıyordum. Ancak bir sorun olsa iç güdülerim zaten hareket ederdi. Rahat olmamın sebebi buydu. Aklım ne kadar Efsa'da olsada Pamir güvende olduğunu söylediği için bir nebze iyiydim.
Neredeyse yirmi dakika geçtiğinde gözlerim bağımsızca kapandı. Bilincim de kapanmadan önce kafamın bir yere yaslandığını hissetmiştim. Geri kalan zamanda ne olduğunu bilmiyorum uzun süre uyumuş gibi hissediyordum gözlerimi açtığımda. Yumuşak bir yatakta yatıyordum ve tam yanımda kollarını belime sarmış bir beden vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Menajer ❦ Texting (Tamamlandı)
Short StoryEfsun bir çok genç kızın aksine ünlü bir şarkıcı yerine onun menajerini beğenmektedir . Bir fan sayfasından anonim olmak için menajerin numarasını satın alıp mesaj attığında ise onu büyük bir sürpriz beklemektedir. Çünkü o numara menajere değil ünlü...