3.3

24.3K 1.2K 226
                                    

Oylarınızı ve satır arası yorumlarınızı unutmayın 🧚🏻‍♀️

İyi okumalar🤍

Pamir: Kahvaltıdan sonra hemen gittiniz Bir sorun mu var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pamir: Kahvaltıdan sonra hemen gittiniz 
Bir sorun mu var

Siz: Hayır sadece bildiğin üzere biz lise öğrencisiyiz ve okula gitmemiz gerekiyor ;)

Pamir: Unutmuşum...
Çıkışta napıcaksın

Siz: Muhtemelen eve gidip içim dışıma çıkana kadar derps çalışacağım 

Malum sınava çok çok az kaldı

Pamir: Kendine çok yüklenme

Siz: Benim için önemli değil
Ç

alışmayı seviyorum

Pamir: Öyleyse derslerin iyidir

Siz: Fena değil

Pamir: Benim derslerim lisede çok iyiydi
İstersen seni çalıştırabilirim

Siz: Olabilir aslında bilmem ki

Pamir: Bu çıkışta boşsan eğer sessiz bir kafe biliyorum oraya gidebiliriz

Siz: Olur aslında ben sana çıkışta kesin cevap vereyim

Pamir: Bekliyor olacağım

"Beni dinliyor musun sen?" Telefonumu çantama koyarken Ceren ufak bir kızgınlıkla bakıyordu. "Sana diyorum ki müdürün ağabeyi ölmüş. Demek ki Farah Güz bu yüzden ağlıyordu. Ancak şimdi ona baksana, bir duvar kadar düz ve boş  bakıyor." Başımı kantinin en ucunda oturan siyah saçlı kıza çevirdim.

Önünde kalın bir kitap vardı ama onu okumayı muhtemelen uzun zaman önce bırakmıştı. Kitabın yan tarafındaki kahveden tek bir yudum dahi alınmamıştı ve muhtemelen buz gibi olmuştu. Aynı onun gibi buz, buz gibi.

"Kötü bir durum. Bazıları da hislerini böyle gizler." Ve bazıları da benim gibi.

"Okulda bazı dedikodular var." dedi Ceren fısıldayarak. Dedikodu dediği ona döndüm. "Babasını okul müdürümüz olan kardeşinin öldürdüğüne dair söylentiler var."

"Ne?!" Ceren elini hızla ağzıma kapatsada bir kaç göz bize dönmüştü. Ceren eli ile şştt işareti yaptığında başımı salladım.

"Pek bir şey bilmiyorum. Dedikoducu kız grubu konuşurken duydum. Müdür büyük para getiren bir iş yapmak istiyormuş ama ağabeyi buna karşıymış. Onun onayı olmadan yapamaz çünkü okulun asıl hakları ağabeyinin üzerinde. Müdür onu öldürerek hakları kendi üzerine almış diyorlar."

Menajer ❦ Texting (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin