Son kez...
Oylarınızı ve satır arası yorumlarınızı unutmayın 🧚🏻♀️
İyi okumalar🕯️🤍
Şizofren mi olmuştum? Şizofrenler olmayan şeyleri de duyabiliyor muydu yoksa ben kafayı iyicene sıyırmış mıydım? Mantıklı bir açıklama yok gibi görünüyor.
"Abla?" Şaka yapıyordu muhtemelen. Sanırım bugün bir nisandı ama ben yaz aylarında olduğumuzu düşünüyordum. "Bir şey söyleyecek misin artık?"
Zihnimde resmen şimşekler çaktı ve öyle hızlı evden çıktım ki terasa kapının duvara çarpma sesi tüm mahallede yankılandı. Gerçi burası pek mahalle değildi ama önemli olan daha büyük konular vardı.
Yan eve bakamıyordum. Sanki oraya bakıp başkasını görmek beni mahfedecekmiş gibi geliyordu. Dizlerim ve ellerim zangır zangır titriyordu hissettiğim stresten dolayı yumruklarımı sıkıyordum.
Bakabilir miydim? Onu görmeyince hissedeceğim hayal kırıklığı ile yüzleşebilecem miydim? Doğru cevap ne?
O an üzerimde hissettiğim baskıya rağmen yavaş yavaş yan eve doğru döndüm. Başımı terasa çevirirken en ufak bir umudum bile yoktu.
Ancak bazen bizim beklediğimiz gibi olmuyor.
Bu onu ilk görüşüm değildi ama onu ilk kez görmüşüm gibi heyecanlanıyordum. Onu bu kadar uzun zaman sonra görmek üstelik onunla fazla vakit geçirmemize rağmen... hissettiğim bu sıcaklık da neydi? Bunun ismi neydi?
Büyük ellerinin arasında küçücük kalmış ince belli bardağı dudaklarının arasına götürdüğünde sertçe yutkundum. Hafif çıkmaya başlamış sakallarını saymazsak her şey aynıydı. Sadece son görüşüme kıyasla saçları daha dağınıktı. Yunan tanrıları gerçek olabilir miydi acaba? Karşımdaki adam tam olarak onlara benziyordu.
"Tüm gün orada dikilecek misin?" Bu ses... "Yengecim?" Perviz?
Başımı heyecanla ona çevirdiğimde içten bir gülümsemeyle bana baktığını gördüm. Üstelik Efsa'da tam arkasında ellerini beline koymuş sırıtarak duruyordu.
"Perviz senin burada ne işin var?"
"Abiciğimin taşınmasına yardım ediyorum..."
"EFSUN!" Ceren? Perviz'in arkasından neredeyse uçarcasına hoplayarak gelen en yakın arkadaşımı gördüğümde biraz geç kalmıştım çünkü üzerime atlamasına engel olamamıştım. Kollarını kemiklerimi kırmak istercesine etrafıma doladığında zorlukla konuştum, "C-ceren kemiklerim...nefes al-alamıyorum..." Eren onu benden uzaklaştırdığında mahçup gözleriyle karşı karşıya gelmek önce gülümsememe ardından da gözlerimin dolmasına sebep olmuştu. Boynuna atıldığımda kollarını hiç beklemeden belime doladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Menajer ❦ Texting (Tamamlandı)
Short StoryEfsun bir çok genç kızın aksine ünlü bir şarkıcı yerine onun menajerini beğenmektedir . Bir fan sayfasından anonim olmak için menajerin numarasını satın alıp mesaj attığında ise onu büyük bir sürpriz beklemektedir. Çünkü o numara menajere değil ünlü...