3.2

25.7K 1.4K 105
                                    

Oylarınızı ve satır arası yorumlarınızı unutmayın 🧚🏻‍♀️

İyi okumalar🤍

On sekizinci yaşımın ilk gününe uynadığımda hala aynı hissettiğim için ufak bir hayal kırıklığı hissettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

On sekizinci yaşımın ilk gününe uynadığımda hala aynı hissettiğim için ufak bir hayal kırıklığı hissettim. Yani o kadar on sekiz on sekiz denilip durulunca yani heveslenmiştim bu neydi şimdi? Tamamen aynıydım sadece kimlikte artık büyüktüm tüm olay buydu...

Ah bir de hala Pamir'lerin evindeydik. Bugün eve dönsek iyi olacaktı zaten fazla bile kalmıştım üstelik ne kadar içimde ona karşı bir güven olsada fazla tanışıyor sayılmazdık bu yüzden hareketlerime dikkat etmeliydim.

Dün gece hiç mutlu olmadığım kadar mutlu olmuştum. Pamir'in sürprizinden sonra sadece pasta yiyebilmiştik çünkü ben masada uyukluyordum. Maalesef ki uykuya dayanamayan insanlardan biriydim ve Pamir bunu fark ettiğinde gülerek beni yukarı çıkarmıştı.

Pamir bana karşı çok nazikti ama başka insanlara karşı gördüğüm kadarıyla agresif olabiliyordu. Ya da insanlara karşı sertti sanırım, onu tanımaya yeni başlıyordum. Her insan gibi onunda iyi ve kötü yönleri vardı mutlaka.

Telefonuma gelen ard arda bildirim sesleriyle yataktan kalktım. Durmadan bildirim sesi geliyordu, ne zamandan beri bu kadar popülerdim ben? Telefonumu elime alıp kilidi açtığımda tamamın instagramdan olduğunu gördüm. Bir de Ceren ve Efsa'dan mesaj vardı. Önce önemli olabileceğini düşünerek Efsa'nın mesaj kutusuna girdim.

Efsa: Abla favori şarkıcım ve onun menajeri ve kardeşi ile aynı masadayım

YANİ HEMEN AŞŞAĞIYA İN

Onu görüldü de bıraktım zaman kaybetmeden aşşağıya inmek için. Bu defa Ceren'in mesaj kutusuna girdim,

Ceren: LAN SENİN O HERİFİN YANINDA NE İŞİN VAR

ÜNLÜ OLMUŞSUN LAN

Ne?

Parmaklarımı hızlı hızlı oynatarak instagrama girdiğimde onlarca mesaj ve takip isteği ile karşılaştım. Ağzım şaşkınlıkla açılırken keşfetteki bir magazin sayfasında resmimmin olduğunu görmemle gözlerim de ağzıma eşlik etti. 

Pamir dün gece beni instagram hikayesinde paylaşmıştı ve dün ki olaylardan sonra herkes bunun benim yani fotoğraftaki kızın yüzünden olduğunu düşünüyordu. Bir haber sayfası olayı direkt şu şekilde dile getirmişti,

"Ünlü şarkıcı Pamir Aker, kız arkadaşı ile zaman geçirebilmek için kariyerinden vazgeçti."

Biz ne ara sevgili olmuştuk?

Menajer ❦ Texting (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin