3.7

16.7K 1.1K 96
                                    

Oylarınızı ve satır arası yorumlarınızı unutmayın 🧚🏻‍♀️

İyi okumalar🤍

İyi okumalar🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"P-pamir?"


Koskoca bir siktir! Pamir başından beri konuşmalarımızı duymuş muydu? Başımı yavaşça ellerine indirdim, kalan tabakları getirmişti...elleri titriyordu. Neden titriyordu elleri? Duymuştu, gerçekten duymuştu. Yüzündeki düz ifadeye gizlenmiş hayal kırıklığının nedeni bu olmalıydı.

"Duydun mu hepsini?"

"Duydum hepsini." Dedi, sesi soğuktu ama bu bir maskeden ibaretti.

"Sana söyleyecektim ama her şey çok ani gelişti daha-"

"Bana açıklama yapmak zorunda değilsin Efsun."

"Zorunda olduğum için yapmıyorum."

"Neden o zaman?" Biliyorsun nedenini...

"Değer veriyorum sana..." Histerik bir şekilde güldü.

"Sadece bu mu?" Değil. Cevap vermeden başımı eğdim. "Anlıyorum." Mutfaktan içeri girdiğinde kapının orada öylece kaldım. Oradan ayrılarak odama girdiğimde kapıyı kapattım ve yatağımda yorganın içine girdim. Yorganı kafama kadar çektiğimde derin nefesler almaya başlamıştım.

"Bir,iki,üç canavar gitmiş. Dört, beş, altı küçük kız uçurumdan atladı."

🎶

Uzun süre sonra okula gelmiştim ancak bunun sebebi sınava son iki hafta kala okulun bizi serbest bırakmasıydı.  Son haftalar da rahatlamamızı istemişlerdi. Eminim herkes daha da çok çalışmıştı.

Son iki güne kadar ben de aralıksız çalışmıştım. Eniştem bile ben çalışırken televizyon açmıyordu. Muhtemelen bizden kurtulmak içinde ama yine de işime gelmişti.

Farklı bir okul olduğundan sınav olacağım sınıfı görevli yardımıyla bulmuştum. Sıraya geçip oturana kadar nefesimi tuttuğumu bile fark etmemiştim halbuki içimde heyecana dair hiç bir şey yoktu. Bu sınav daha öncesinde çok heyecan vericiydi ama şimdi kalbimde öyle bir boşluk vardı ki belki de artık duyguları hissedemiyordum.

Dakikalar geldi geçti sınav tamamen bittiğinde üstümden bir yükün kalktığını hissettim. Sınav salonundan ve okuldan çıktığımda Efsa ve teyzem koşarak yanıma gelmiş ve bana sarılmıştı. Her ikiside bana güven verircesine sözler söylerken okulun kapısında bir gölge gördüm. Bu tarafa bakıyordu doğrudan. Kim olduğunu görmek için daha dikkatli bakmaya çalıştım ama arkasını dönerek uzaklaştı. Bir tarafım içten içe merak etsede o tarafımı bastırmayı seçtim.

"Kızım sınavın iyi geçti mi?"

"İyiydi teyze." İyi olan sınav zaten başka iyi olan bir şey yok.

"Hadi eve gidelim öyleyse." Başımı salladığımda yan yana yürüyerek okuldan çıktık.

🎶

Tercihler açıklanmış ve ben evimiz için hazırlıkları tamamamıştım. Neyseki yaşadığımız yere yakın çıkmıştı okuyacağım bölüm ve evet istediğim bölümü tutturmuştum. Okulların açılma zamanı yaklaştığı için yerleşmek adına Ordu'ya gelmiştik. En azından ben,teyzem ve Efsa.

Teyzem ve Efsa bugün okula kayıt yaptırmaya gitmişti bende onlar yokken eşyaları yerleştirmeyi tamamlamaya karar vermiştim. Zaten evimiz iki katlı olsada minik ahşap bir evdi. Dört artı bir ev boyutundaydı merdivenli yaptırılmasının sebebi Efsa ve benim zamanında anne babamıza çok ısrar etmemizdi.

Evin hikayesinden ufakça bahsetmek gerekirse bu ev babaannemlere aitti. Onlar öldükten sonra burası bize kalmış annemler İstanbul'dan uzaklaşmak istediği için ise bu evi baştan yaptırıp taşınmıştık. Evimizin çitlerle kaplı büyük bir bahçesi vardı. Kışın burada durur yazında yaylaya çıkar orada kalırdık.

Burası bana çok fazla ailemi hatırlatıyordu ancak bu artık acı vermiyor beni güçlendiriyordu. Onlarla olan hatıralarımıza bu evde yenilerini eklemeyi istiyordum ancak kalbimdeki o boşluk hala duruyordu. Pamir'den o günden beri haber alamamıştım. Efsa Perviz ile konuşmuştu ancak o bizi geçiştirmişti bu yüzden ondan da bir şey öğrenememiştik.

Onu tekrar görmek istiyordum, ona hissettiklerimi söylemem lazımdı.

O şöhret dolu hayatından sıyrılırken sanki bende geride kalmıştım. Sonuçta ben o hayata sahipken girmiştim hayatına ama öncesine dayanan geçmişimiz... bilmiyorum kafam çok çok karışık.

"ABLA!" Efsa içeriye nefes nefese kalmış bir halde girdiğinde ona şaşkın bir şekilde baktım.

"Hayrola ablacım köpek mi kovaladı at mı tepiştirdin bu ne hal?!"

Hızla başını iki yana salladı, "Daha da garip bir şey abla!"

"Daha garip bir şey ne?"

"Yan tarafa yapılan ev kime ait diye merak ediyorduk ya..."

"Eee?"

"Pamir abi yaptırmış o evi!"

🎶

Bizim parodi işi iptal gibi grupta sadece mesajları beğeniyorsunuz insan biraz sohbet olsun muhabbet olsun hiç yani...

Yarın eve ve eski düzenime geri dönüyor olduğum için aşırı mutluyum üstelik kitap aldım!!!

En kısa zamanda kitaplarımın gelmesini umut ediyorum gelince zaten @vaerosass isimli instagram hesabımda paylaşırım direkt.

Bu bölüm aslında kitabı daha da uzatarak saçmalamama engel oldu yani eğer tahmin ettiğim gibi giderse iki bilemedim üç bölüm sonra veda vakti geliyor...

Not:Parodi hesapları için gönüllü olursanız buraya yazın lütfen...

Menajer ❦ Texting (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin