Texting

517 37 0
                                    


🌹Lütfen beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin ❤️😘

🍀🍀🍀👉 Şimdiki Zaman

Çimen gözlüm: Sevgilim kavuştuk be sonunda o kadar mutluyum ki .

Ali'm :Bir de bana sor be Çimen gözlüm yıllardır hasretinden prangalar eskittim.

Çimen gözlüm: Bir daha hayatımıza girmez değil mi ?


Ali'm: Girmez güzelim merak etme.
O çoktan ülke sınırları dışına çıkmıştır.

Çimen gözlüm:Bir an bizi ifşa edecek diye ödüm koptu.

Ali'm: Ben önlemimi almıştım sen merak etme. Hiç bir şey yapamazdı.

Çimen gözlüm: Nasıl yani ne yaptın?

Ali'm: Seni tehdit ettiği resimler vardı ya düğünden bir gece önce hepsini sildirmiştim ben

Çimen gözlüm: Nasıl kime ? Sevgilim taksit taksit anlatmasana !

Ali'm: Sevgilim sakin ol anlatacağım her şeyi . Resimleri Nazlı sildi gizlice bir şekilde. Kocasını araştırarak buldum zaten. Eski okul arkadaşlarından ailesine ulaştım. Ailem yok falan palavraydı yani seni bayağı oyuna getirmiş neyse.
Bu adamla üniversitede tanışıp evlenmek istemişler ama ailesi onay vermeyince evlenip yurt dışına çıkmışlar. Adam orada iş kurmuş. Neyse işte evlilikleri bayağı güzel gidiyormuş ama kadının psikolojik bazı rahatsızlıkları varmış sanırım. Paranoya Obsesif vs. Ailesi aslında bu yüzden evlenmesini istememiş adam da inanmamış tabi çünkü bakınca gayet sağlıklı gözüküyor kız da babamın arkadaşının oğlu ile evlenmemi istediği için yalan söylüyor deyince inanmış adam. Neyse sonra  işte belirtileri göstermeye başladıktan bir süre sonra Zehra gizlice Türkiye'ye kaçmış.
Güya yeniden başlayacaktı ama seninle tanıştı.

Çimen gözlüm: Neyse verilmiş sadakam varmış o zaman .

Ali'm: çok şanslısın ki senden vazgeçmeyecek kadar çok seviyorum.

Çimen gözlüm: Kalbini kırmak istemem ama zaten sen olmasaydın yani beni ortada birakmasaydin onunla hiç tanışmak zorunda kalmazdım.

Ali'm:Doğru sevgilim üzgünüm.🥺

Çimen gözlüm:Of neyse baştan başlayalım unutalım diyoruz yine aynı konuları ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyoruz. Boşver bunları. Sen nerdesin ? Buluşalım artık.

Ali'm Buluşalım sevgilim. Ben Halil ile tepedeyim oraya gel.

Çimen gözlüm: Yok ya arkadaşınla otur sen

Ali'm: Halil den çekinmene gerek yok güzelim gel hadi.

Çimen gözlüm : Halil benim de arkadaşım saçmalama! Sen evlenmeye karar verdiğinde o vardı yanımda

Ali'm: Bak yine !

Çimen gözlüm: Of ne yapayım bir şekilde konu oralara geliyor. Neyse şu evliliğimle ilgili mevzuda onu bir parça kırmış olabilirim.
Senin tarafında olunca bayağı azarladım.

Ali'm: Bebeğim Halil sana kırılmaz ki seviyor seni. Bak selamı var gelmiyor mu diye soruyor.

Çimen gözlüm : Of tamam geliyorum madem. Zaten çok özledim sevgilimi öpmem gereken bir mesele var ❤️😘

Ali'm: Gel güzelim bu gece bırakmam zaten seni bir hasret giderelim. Ben başka şeyler de özledim. 😏

Çimen gözlüm : Pisleşme!

Ali'm: Şaka.

Çimen gözlüm: ❤️



Bitti

Yazarlara bir sorum var.

Karakterleri yazarken siz de hep benzer karakterleri yazdığınız ve ondan çıkamadığınız oluyor mu ?

Yani mesela baskın karakterlerimin hepsinin huyları aynı
Ya da pasif olan karakterlerimin de aynı.

Yani çıkamıyorum sadece isimler ve kurgular farklı gibi.

Size de öyle gelmiyor mu?







Derin Sızım- GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin