⚠️Lütfen beğenmeyi ve yorum atmayı unutmayın ki bölüm gelsin yoksa yazmak gelmiyor içimden⚠️
🍁Geçmiş 🍁
aşk; görmekten çok özlemeyi sever, dokunmaktan çok düşlemeyi.. ve aşk öyle haindir ki; nerede imkansız varsa gider onu sever".
Bende gerçek aşkla işte böyle tanıştım imkânsız aşkım
Yumruklarımı sıkarak yürüdüğüm koridorda ayaklarım yerleri vururken bütün gözler benim üzerimdeydi. Bakışlarımda nasıl bir öfke varsa korkulu yüzler bana dönüp aralarında fısıldaşıyordu .
Sınıfa girdiğimde en arkadaki köşede bizim tayfanın kahkalı sohbeti beni görünce kesildi.
Bakışlarım tek bir kişide durdu çatık kaşları ile bana bakıyordu.
Sert adımlarla ona yürüdüğümde ellerindeki kizariklara takılan bakışlarım ile duraksadım. Ferhat'a geçirdiği yumruklardan oluşmuş kızarıklar olduğu belliydi. Yüzündeki morluklar aklıma düşerken beynimde yanardağlar patlıyordu. Attığım sert adımlarla yakasından tutup çekiştirmeye başladım diğerleri engel olmak için hareketlendiğinde öfkeli bakışlarımı onlara çevirdim dehşete düşen yüzleri ile hareketsiz kalırken elimden kurtulmaya çalışan adamı uğultulu bakışlar arasında sürüklüyordum. Kapıda görünen Halil gözlerini büyüterek büyük adımlar ile yanıma geldi."Ali ne yapıyorsun? oğlum bırak adamı delirdin mi ?! " Dedi ellerimden Yasin'i
kurtarmaya çalışırken"Bırak !" Diye öfkeyle bağırdım uğultu kesilirken şokla baktı ben içimde ki öfkeyle yürümeye devam ettim.
Bahçenin arkasına sürüklediğim adamı duvara fırlatırken boğazından tuttum.
" Sen benim sözümü çiğneyecek cesareti nereden buldun lan ?!!! Dün ki bok bugün bana kafa mı tutuyor ?" Diye tısladım.
" Hıg hı a abi de.. lirdin mi ! " Diyerek ellerimi tüm gücüyle itti boğazını bırakıp yakasına yapıştım
"Delirdim lan ! Beni çiğnedin yapma dedim dokuma dedim " dedim son kelimede sesim titreyerek.
" Haketmişti ! Seni değiştirdi abi ne dediyse ne yaptıysa değiştin korkuyorsun ondan gözünü korkutmuş. Görüyorum abi gözlerinde ki korkuyu görüyorum sen bir şey yapamıyorsun bari bırak biz yapalım " dedi ağlamaklı bir sesle.
Görüyordu gözlerimdeki korkuyu görmüştü ama o korkunun sebebini çok yanlış anlamıştı doğru anlaması mümkün değildi zira ...
Korkuyordum ama tehdit ettiği için değil tenine değecek her türlü kötülükten korkuyordum, hele benim yüzümden olursa...Ah be Selim düne kadar kardeşim olan adamı nefessiz bırakan öfkemin sebebinin nefret ettiğim adama olan aşkımdan olduğunu bilse yine benim için kendini hırpalar mıydı ?
Yakalarını bırakıp bir adım uzaklaşırken konuştum.
" Bitti . Artık dostum değilsin" dedim
Eğik başı hızla kalkarken büyümüş gözleri ile baktı.
"A Abi ne diyorsun ?"
" Sen benim verdiğim sözü çiğnedin. Ben de söz namustur şereftir sen onu çiğneyerek beni çoktan ayaklarının altında ezdin bu saatten sonra sana kardeşim dostum diyemem "
"Abi ne dediğinin farkında mısın ? O orospu çocuğu yüzünden beni mi sileceksin! "
Orospu çocuğu beynimde dönüp duran sözle onu bayıltana kadar yumruklamak istesemde durdum.
" H- Hayır onun için değil beni çiğnediğin için . Ben bu saatten sonra sana güvenip sırtımı yaslayamam. Ben bir söz verdim ve ne olursa olsun tutacağım benim kardeşim dediğim kimse o sözüme karşı gelemez eğer o yumruğu attıysan beni de silip attın demektir
Yanımda seni gezdiremem artık o yumruğu benim yanımda gezen kimse atmadı, atmayacak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Sızım- GAY
Roman d'amourYıllar sonra çıkıp geldi. En büyük düşmanım ve en büyük sızım.. Ben en çok ondan nefret ettim ve en çok onu sevdim. Derin sızım... 👉 Lütfen çok rica edeceğim o kadar emek verip saatlerimi harcıyorum bir oylamayı çok görmeyin sevgili okuyucuları...