Güzel yorumlarınızı ve beğenilerinizi eksik etmeyin ki bölümler erkenden gelsin. Tamamen size bağlı değerli okuyucularım.🌺🌺
Medyadaki şarkı bir harika..
☘️ Şimdiki Zaman☘️
Geçen günler ve saatler ister istemez içimde bir yerlerde endişe tohumları ekmişti.
Aldığım her nefes yarım, uykular haramdı.
Ellerimde telefonum numarasina gidip gelen parmaklarım titriyor ama Cesaret edip arayamıyordum.
Muhtemelen bana hala kızgındı ve ben utancımdan kıvranıyordum.-" Bebeğim elinde telefon ile ne yapıyorsun bakalım " dedi Zehra cilveli bir şekilde elimden telefonu alırken.
Artık o bana her yaklaştığında midem bulanıyordu.
-" Son dakikada bir aptallık yaparsan başına geleceklerini biliyorsun değil mi? Daha doğrusu başınıza gelecekleri?
Bana teşekkür etmelisin ve eminim ilerde edeceksin. Çünkü sonu görülmeyen bir yolda yitip gidecektiniz ama ben herşeye rağmen seni kurtarıyorum " dedi dudağıma yaklaşırken.
Başımi çevirip dişlerimi sıkarak konuştum.-" Kendini böyle mi teselli ediyorsun. Çok yazık senden iğrensem mi acisam mi bilmiyorum ama o istediğin hiçbir zaman olmayacak ve öleceğimi bilsem bir daha sana dokunmam çünkü midem ağzıma geliyor kusmak istiyorum bu çok can sıkıcı bir his" diyerek doğruldum .
Bakışları kırgınlık ve öfke arası değişirken o da ayaklanıp dibime girdi.
-" Ah sevgilim şimdilik istediğini söyleyebilirsin ama bir erkeksin neticede elinde sonunda bana kendin geleceksin. Ateşle barut yan yana durmaz " dedi
-" hıh. Seninle evlenmek için anlaşma yaptık. Seninle aynı evde kalacağım hakkında bir anlaşmamız yok bildigim kadarıyla yani üzgünüm ateş ve barut diye bir tehlike olmayacak. Gerçi değil aynı evde kalmak dünya da tek kadın sen kalsan benim ki sana bir daha kalkmaz. Ah pardon aslında hiçbir zaman sana kalkmamışti dimi başka birini düşünerek seni sikmiştim. İşte bu bir daha olmayacak" dedim tehditkâr bir sesle.
-" Ne demek benimle birlikte yaşamayacaksin biz karı koca olacağız. Sizinkilere bunu nasıl açıklayacaksiniz ?"
-" Onlara birşey açıklamam gerekmiyor. Hiç bilmeyecekler nasılsa burada yaşamıyoruz onlardan uzaktayiz " dedim
-" Peki şimdi çıkıp gitsem ve herşeyi anlatsam ne yapacaksın "
-" Durma yap . Sana zaten yeterince zor tehammül ediyorum . Her an seni ellerim ile boğmamak için sabır çekiyorum bir de aynı evde yaşamak mı ? Asla ! Bu kadarıni kabul ettiğime şükret. Ali 'yi terk edip seninle evleniyorum " dediğimde gözlerinde öfkenin yerini pırıltılar doldurmuştu. Beni sevmiyordu sadece Ali' ye karşı kazanmanin tadını çıkarıyordu.
-" Neyse biz bir evlenelim de Ali de hayatımızdan tamamen çıksın ondan sonra yine beni seveceksin. Ali' den uzaklaşmak yetecek . Yine eskisi gibi beni seveceksin" dedi
-" Sevmek mi ? Gerçekten mi ? Bu kadar aptal olamazsın ben seni hiç sevmedim ki hatta sevgilim gözüyle bile bakmadım öyle olsa seninle defalarca yalnız kaldık beni baştan çıkarma oyunlarını hatırlatırım bir kere bile sana dokunmadım öpüşerken bile kasılıyordum. Sadece bir insan olarak seviyordum seni ve sen o sevgiyi içimden söküp aldın geriye iğrenç duygular bıraktın midem bulanıyor. Sana her baktığımda iğrenç bir mahlukat görüyorum dedim son cümleyi kulağına yaklaşıp fisildamistim. Kaskatı kesilmiş haline alaycı bir bakış atarak bir çırpıda elindeki telefonumu alıp odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Sızım- GAY
Roman d'amourYıllar sonra çıkıp geldi. En büyük düşmanım ve en büyük sızım.. Ben en çok ondan nefret ettim ve en çok onu sevdim. Derin sızım... 👉 Lütfen çok rica edeceğim o kadar emek verip saatlerimi harcıyorum bir oylamayı çok görmeyin sevgili okuyucuları...