☘️ Şimdiki Zaman
Uçmayı öğrenmeden göçmeye mecbur bırakılmış kalbimden alacaklıyım..
Bize aşkın bir seçim olduğunu savunan toplumdan da alacaklıyım..
Aşkı sevgiyi küçümseyen sevgisiz insanlardan alacaklıyım..Yaş aldıkça imkansızlığı tokat gibi yüzüme vuruldu her gün..
Onu sevmem haramdı..
Onun ellerini tutmam gözlerine bakmam günahtı..
Oysa sevgi imkansız olur mu yasak olur muydu?
Hangi kitap yazar defolu aşkın varlığını ?Onu sevmeyi ben seçmedim ki?
Vazgeçmek için gücüm olsun..Gözlerimden akan yaşlar özgürlüğüne kavuşurken içimde ki çaresizliğe yaniyordum..
Karanlığın içinde bir ışık gibi parlayan yeşil gözler bir an varlığımı unutmuş gibi karanlık manzaraya bakıyordu..
Bir çok güzel anımıza ev sahipliği yapan o ıssız tepedeydik yine..Bir süre sonra sessizliği bozan hasret kokan sesi doldurdu tepeyi..
- "Neden diye sormaktan yoruldum artık" dedi.. yenilmiş çıkan bir ses tonuyla
-" Nedenini biliyorsun.. Gençtim kanım kaynıyordu aşık olmuştum. Çok aşıktım. Her geçen gün daha çok büyüyen bir aşkla dolmuştum.. Düşünemedim sonunu, sadece daha fazla yakın olmak istedim daha çok dokunup kokunu içime çekebilmek istedim.. Yarın gelmedi hiç aklıma.. İmkansız olduğunun farkındaydım ama yarını düşünmeyi yarına bıraktım " dedim yan profiline değen ay ışığının değdiği güzel tenine bakarken..
- "Tamam ikimizde gençtik. Sevdik, bağlandık, tuttuk birbirimizin ellerini. Ama bir korkak gibi davranıp ellerimi bırakmış olmanı kaldıramıyorum. Hiçbir sebep yeterli gelmiyor bana" dedi acı bir tebessümle..
- Ben ne yaptıysam senin için yaptım.. İster bencillik de ister korkaklık sonumuz yoktu.
-" Ve benim yerime sen karar verdin !!" Dedi bağırarak..
- "Çünkü birimiz bu kararı vermeliydi. Birimiz vazgecmeliydi !!! diye bağırdım
-" Ve sende fikrimi soramayacak kadar çaresizdin öyle mi?!!! Dedi ve devam etti
- "Bana nişanlaniyorum dedin. Aramızda ki bu şeyi daha fazla uzatmak istemiyorum dedin. Bir aile kurmak istiyorum, çoluk çocuğa karışmak istiyorum dedin !!! " Diye öfkeyle tısladi.
-" Birimiz yapmalıydı.. Son zamanlarda iyi değildin iyice içine kapanmıştın. Annenin sürekli sana kız beğendiğini artık torun istediğini söyleyip seni sıkıştırıp durduğundan bahsediyordun..
Sen itiraz ettikçe babanın sevdiğin bir kız var da ailemize uygun mu değil diye baskı yaptığından dem vurup duruyordun.. Çaresiz ve baskı altındaydın. .. Senin beni yarı yolda bırakmaya cesaretin yoktu farkındaydım ben de senin yerine yaptım" dedim titreyen sesimle..O anlar aklıma geldikçe kalbim sıkışıyordu..
Onu o halde görmek ama birşey yapamamak beni öldürüyordu vazgeçmekten deli gibi korkuyordum onu bırakacak cesaretim yoktu ama ruhsal açıdan gittikçe çöküyordu..
Çimen gözlümü böyle görmektense vazgeçmeyi seçtim..- "hıh.. Keşke bana sorsaydın.. Neler yaşadığım hakkında hiç bir fikrin yok!! Görmek ister misin ?!!!" diyerek kollarını sıvadı..
Gördüğüm şeyle gözlerim büyürken nefesim boğazımda kaldı.
Bileklerinde kesik izleri vardı...-" Defalarca intihar ettim ben baktım ölemiyorum bedenimin her köşesine çizikler attım.. Göğsümde bunlardan çok var görmek ister misin?!!!" diye bağırdı. Gömleğinin düğmelerine uzanırken tuttum ellerinden hıçkırıklarıma mani olamazken bağıra bağıra ağladım..
Benimle beraber o da ağlarken kollarımın arasına alıp sımsıkı sardım..
Sanki tek bir bedende iki ayrı ruh gibiydik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Sızım- GAY
RomanceYıllar sonra çıkıp geldi. En büyük düşmanım ve en büyük sızım.. Ben en çok ondan nefret ettim ve en çok onu sevdim. Derin sızım... 👉 Lütfen çok rica edeceğim o kadar emek verip saatlerimi harcıyorum bir oylamayı çok görmeyin sevgili okuyucuları...