Eski Düşman

1.1K 107 50
                                    

Lütfen oylamayı unutmayın çiçeklerim rica ediyorum öpüldünüz ❤️😘


🍁🍁🍁Geçmiş


-" Ee Ali efendi şimdi anlat bakalım neler oluyor? " ....

Ne kadar iyi olsakta birinin hikâyesinde kötüydük.
Ben onun hikâyesinde kötü adamdım ve yaptığım herşey attığım her adım sadece kötü niyetle atılmış oluyordu.

Daha bundan bir ay önce bu gözler benim en büyük düşmanıma aitken bugün hasret kokan can oldular canıma.
O ise sadece düşmanlık arıyordu çatılı kaşlarıyla.
Sıkışan kalbimi göz ardı ederken bıkkın bir nefes verdim

-" Ne oluyormuş hayırdır "? dedim alaycı bir ses tonuyla.
Tek gözümü kırpıp bir kolumu arkaya atarak geri yaslandım.
Göz devirip çenesini sıkarken çatık kaşları iyice çatıldı.

- " Bir de dalga mı geçiyorsun ?" dedi öfkeyle tıslayarak.

-" Estağfurullah. Neden geçeyim de neden böyle bir soruyla geldin karşıma onu anlamadım." Dedim dudaklarım kivrilirken

- " Bana bak Lan ! Haftalardır bir tuhaf davranıyorsun, gelip dalaşmiyorsun da artık. Değişik değişik hallerin var, neler oluyor altından ne çıkacak anlayalım" dedi

- " Ha sen beni özledin öyle söyleseydin ya gelir dalaşırdik üstelik hep benden bekliyorsun ilk adımı olmuyor böyle ama dedim alayla kıvrılan dudaklarımla..

Gözleri iyice koyulaşırken yakamdan tutup burnunun dibine çekti.

- "Lan düzgün konuş almayayım ayağımın altına dedi sıkılı dişlerinin arasından tıslıyarak.
Ben ise öfkeyle koyulaşmış gözlerine bakıp, yüreğime batan cam parçalarını hissetmemeye çalışıyordum.
Başaramayınca dolan gözlerime engel olamadım.
O düşmanına bakarken ben canıma bakıyordum, o nefretle bakarken ben sevgiyle bakıyordum..
Dolan gözlerim ile çatık kaşları yerini şaşkınlık ifadesi alırken yakamı elinden kurtarıp geri çekildim.

- "Yoruldum... Uzak dur benden git kendine yumruklaşacak başka adam bul ben sana bir daha vurmam " dedim titreyen sesime engel olamayarak
Ne olduğunu anlamaya çalışan bakışları bir süre beni süzdü. Ben hareketlenip çıkışa doğru giderken arkamdan konuştu.

- " Aşık mi oldun yoksa ateş böceği " dedi alaylı bir ses tonuyla.
Olduğum yerde donup kalırken, nefesim kesildi.
Bir kaç saniye sonra hareket edip, kendimi dışarı attım..

O beni hiç sevmeyecekti belki ama benden ona bir daha düşman da olmayacaktı.

Keşke insanlar teşekkür etmekten, özür dilemekten özellikle seni seviyorum demekten korkmasa ya da keşke tüm bunlara cesaret edebilmek için hep iyi insanlarla karşılaşsak.

Bilmiyorum Ferhat'in özünde nasıl bir insan olduğunu iyi mi? kötü mü. ? Ben ona öfkeli bakışlarım haricinde bakmadım ki, öfke ile bakan gözlerin ne görmesini bekleyebiliriz.?

Bugün gördüğüm ise içinde bütün güzellikleri barındıran koca bir orman ve ben ormana tutkunum..

Elimde biram yanımda Halil' im manzaraya karşı içip sessizliği dinliyoruz.
Ne o sordu beni kavuran yangının sebebini ne de benim anlatmaya gücüm vardı.
Öyle sessizce yüreğimde çalan bir türkü dilimde melodisi Halil' imin bakışları bana dönerken, söyle der gibi bakıyor ben de bir tebessümle mirildanmaya başlıyorum.

Beni dertten derde saldın
Şu gönlümü nasıl çaldın?
Mecnun'um Leyla'mı buldum
Güzel, bu nasıl sevdaymış?

Derin Sızım- GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin