Çirkinleşmek

939 93 28
                                    

☘️Lütfen oylayıp yorum yapmayı unutmayın çiçeklerim ❤️. Gercekten hevesim kaçıyor. Kaç gündür yazmak için girdik çıktım...

☘️☘️☘️

Güneşin doldurduğu odamın ışığı ile gözlerimi araladım, ellerim ile gözlerime gelen ışığı engellemeye çalışırken aklıma dünün sahnelerinin dolmasıyla, kalbimin sesinin yükselmesine sebep olurken gülümsedim.

Hızla yatağımdan ayaklanarak kalktım.
Üzerime beyaz bir tişört üstüne kırmızı tonlarda oduncu gömleği ve mavi dar paça kot pantolon giydim..
Saçlarıma ayna karşısında ıslık çalarak şekil verip banyodan çıktım..
Arabamın anahtarlarını alarak mutfakta bir sepet hazırladım.
Annemin soru dolu bakışlarını görmezden gelip yanağına bir öpücük kondurarak evden çıktım.
Arabamın bagajına sepeti bırakıp, Ferhat'larin evine sürdüm.

Kapınin ziline büyük bir heyecanla basarken aralanan kapının ardında Çimen gözlümü görüp kocaman bir gülümseme ile baktim. Onun da soru dolu bakışları beni süzerken konuştum;

-" Hadi hazırlan çıkalım " dedim heyecanla.

-" Hayırdır nereye ?" dedi çatık kaşlarıyla

-" Seni götürmek istediğim bir yer var. " dedim gülümseyerek.

-" Üzgünüm işim var. Zehra gelinliğinin altına ayakkabı bakacak onunla gideceğim. " dedi düz bir sesle.

-" Bugünlük benim için ekebilirsin herhalde. Bana şans diledin seni geri kazanmam için izin ver yapayım. " dedim . Son cümleyi fısıldayarak.

-" Şansın da yardım edeceğimi söylemedim üstelik boşa kürek çekiyorsun ben evleniyorum Ali bunu kabullensen iyi olacak . " dedi
İçimde kırılan birşeyler olurken gözlerim doldu.
İkimizde sessizce bir süre bakıştiktan sonra başka bir ses ile irkildik.

-" Ali ne işin var senin burada ? dedi heyecanlı çıkan sesiyle.

-" Ha? yok. canım sıkkındı biraz yanıma bir arkadas arıyordum Ferhat'a geldim ama işi varmış nişanlısı ile sanırım. Boşuna gelmişim işte. " Dedim kırgın çıkan sesime engel olamayarak.
Nazlı nin gözleri parlarken gülümsedi.

-" Ben gelirim! yani istersen " dedi heyecanla ..
Ferhat'in kaşları çatılırken konuştu.

-" Senin Zehra ile işin vardı bugün Nazlı yanlış hatırlamıyorsam. " dedi

-" Sorun değil eminim Ali için şimdilik beni azad edebilir. " dedi
Benim gülümsemem yüzüme yayılırken Ferhat'in çatık kaşlarıni görmezden geldim.

-" İşin yoksa süper olur" dedim
Ferhat'in şaşkınlıktan gözleri büyürken Nazlı'nin yüzünde kocaman bir gülümseme oldu.

-" Olur mu öyle şey ben pek anlamam ayakkabıdan falan Zehra'nın başka arkadaşı da yok. Sana ihtiyacı var. Ben giderim Ali'yle " dedi.
Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırırken Nazlı'nin suratı asıldı.

-" İyi peki madem. Görüşürüz Ali " dedi üzgün bir sesle..

-" Tamam görüşürüz Nazlı. Başka bir gün artık. dedim

Ayakkabılarını giyip çıkan Ferhat beni arabaya kadar takip ederken benim ağzım kulaklarımdaydı.

Yol boyunca içimde kanat çırpan kelebeklerin heyecanıyla içim içime sığmıyordu..
Ferhat ise nerdeyse cama yapışmış, gergin olduğunu belli eden bacaklarını sallayıp duruyordu.
Yıllar sonra yine yanımdaydı. Nasıl olup ondan vazgeçmiştim, bilmiyordum.
Bir daha bırakmamaya yeminliydim öyle ya da böyle onu geri alacaktım..

Derin Sızım- GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin