Geçmiş

474 26 4
                                    

🌿Bol bol beğeni ve yorum yapmayı unutmayın emeğe saygı için lütfen 🌿

🍁🍁🍁👉 Geçmiş

Ali'm : Bitti mi ?

(22:20)

İletildi.

Ali'm: Sanırım bitmedi . Şu saçma intikam oyunun bittiğinde bana geri dön merak ediyorum.

(22:21)

Ali'm: Of güzelim saatler oldu ya meraktan öleceğim şimdi. Cevap ver artık. Arıyorum açmıyorsun da

(01:44)

İletildi.

Ali'm:Bak elim kolum bağlı böyle oturamıyorum da kapına dayanacağım bu gidişle.

İletildi

Halil / Ali.

" Kardo ben dayanamıyorum artık kapısına dayanacağım" dedim yanımdaki şişeyi yere bırakıp ayaklanarak.
O da benimle hızla ayaklanıp önüme geçti.

" Kardeşim biraz sakin ol delirdin mi ?! Düşman kapısına gitmek de nereden çıktı? Ne diyeceksin gidince ? Oğlunuzun gerçek sevgilisi benim sahte sevgilisinin yalancı yüzünü ortaya çıkaracaktı. Saatler oldu haber vermedi kapısına dayandım mı ?" Diyerek sinirle konuşan dostuma bakıp bıkkın bir nefes vererek kalktığım yere geri oturdum.
Çökmüş omuzlarım ile bir süre yerle bakıştıktan sonra saçlarıma sertçe asılıp dağıttım.

" Off kafayı yiyeceğim sonunda ! Bu nedir abi ! Nasıl bir duygudur feleğimi şaşırttı.
Biliyorum her şey mutlaka yolunda gitti ama bundan emin olmama rağmen nefes alamıyorum abi !" Dedim boğazımı tutarak.

" Ah be kardeşim ne demiş Can Yücel ;

Mesele sevmek değil azizim, kime sorsam herkes seviyor zaten. Mühim olan güzel sevebilmek, kırmadan, dökmeden, yormadan, acıtmadan..

Yani demem o ki kardeşim sevginin hakkını vereceksin ! Gerekirse bir gece değil her gün ölecek ama artık yeter demeyeceksin ! " Dedi kaşlarını kaldırarak.

" Ne aşkmış senin ki be! ismi yok cismi yok ama yaktığı bir yürek ozan ettiği bir şair var" dedim tebessümle.

" İnsan da biraz böyle sevmeli be dostum! dizlerini dövüp ah etmeden sessizce "dedi acı bir tebessümle.

" Bazen liseli arkadaşım Halil değil de ozanla konuşuyor gibi hissediyorum" dedim alayla

" Bak işte gör senin için her türlü kılığa giriyorum bir de beğenmezsin beni "dedi yine özüne dönüp cıvıklaşarak.

Kıkırdayıp sigaradan bir duman çekip telefonuma baktım.
Hala ne bir çağrı ne de mesaj vardı.

" Biraz rahatla be oğlum arar şimdi " dedi yumuşak bir sesle.

Bir kaç dakika sonra gözlerimin bir el tarafından kapatılması ile bütün sıkıntılarım gitmiş rahat bir nefes alarak gülümsemiştim.

"Çimen gözlüm"diye mırıldanıp gözlerimi huzurlu bir karanlığa hapseden ellerini tutup dudaklarıma getirerek bir öpücük bıraktım.

Bakışlarımı orman gözlüme çevirdiğimde yüzünde donmuş gülümsemesi ile bakıyordu.
Hızla ayağa kalkıp kollarımı sardığımda elimin altında kaskatı olmuş bedenini daha sıkı sardım.
O da sırtıma dokunup karşılık verdiğinde rahatça kokusunu içime çekip gözlerimi yumdum.


Derin Sızım- GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin