Derin sızım

5K 255 514
                                    

🍁 👉 Geçmiş

☘️ 👉 Şimdiki Zaman

Bxb kurgudur..

☘️☘️☘️

Elinde sazı gözleri kapalı, dilinde bir türkü . Öylece bakıyordum kapalı olan göz kapaklarına..

Halil nefes nefese gelince kapıma, döndü demişti. Döndü.
Bir o bilirdi içimde ki yangını.
Bir tek ona anlattım. En büyük düşmanıma olan imkansız büyük aşkımı.
Nefretle andığım ismini kalbime nasıl kazıdığımı bir tek o bilirdi.

Ailelerimiz yıllar önce bir toprak için düşman kesildiler, yıllarca bir karış toprak için yüreğimize nefreti işlediler..
Huzur ve sevgi yerine nefretin soğuk hissiyle duvar ördüler kalbimize.

O zamanlar bilmiyordum nefretin zehirli olduğunu. Ve sevginin karşı konulmaz güzelliğine kapılmanin diğer bütün duygulardan güçlü olduğunu.

Okul hayatımız birbirimizin boğazına yapışıp, yumruk sallamakla geçti. Hayatta en çok ondan nefret ettim ve en çok onu sevdim.
O zamanlar bilmiyordum gözlerimin neden hep onun üstünde olduğunu
O zamanlar bilmiyordum hep neden onun evinin önünde ki yolu kullandığımı
O zamanlar bilmiyordum gülüşünden neden bu kadar çok nefret ettiğimi.
O zamanlar bilmiyordum göz göze geldiğimizde içimin neden titrediğini.
Hepsi dedim hepsi nefretten..
Uzun yıllar kendimi böyle kandırdım..

Ta ki yanında bir kız görene kadar.
Onun elini tutarken öperken canımın neden yandığına bir bahane bulamadım.
Kendimi ihanet edilmiş bir kenara atılmış gibi hissetmem ne kadar normaldi?

Tabi ki bu gerçeği hemen kabullenmedim hatta aklımın ucundan bile geçmedi.
Tabi ben kızdan hoşlandığımı sanıp elinden almasaydım.
Zaten onu mutsuz etmek nefretimi dibine kadar yaşamak için sürekli bir bahane buluyordum. Elinden sevgilisini almak keyif alacağım bir intikamdı.
Aldım..
O kadar kolaydı ki, zaten kızın gözü bendeymiş Ondan ne kadar çok nefret ettiğimi bildiği için ona yanaşmış, aklınca dikkatimi çekmek istemiş başarmışda.

Ama mutlu olmadım, hatta sanki benim sevgilim elimden alınmış gibi öfkeli ve..
Mutsuzdum.
Madem gönlü bende ve bir çok kez dikkatimi çekmeye çalışmış neden onu daha önce fark etmedim.?
Neden azılı düşmanımin yanındayken fark ettim.?
Neden aldatılmış ve acı içinde hissettim?
Sonra kızı aldım ondan elini tuttum yine silindi varlığı.
Hatta bakışlarımı hep bana acı ve nefretle bakan adamdan hiç çekemedim. Acıyla kavrulurken içimdeki volkanlara bir sebep bulamadım.
Bir süre sonra dayanamadım bu anlamsız hisse, kızı bıraktım..
Ferhat ' in bana olan bakışları hiç değişmedi.
Eskiden de öfkeli nefretle bakardı ama bu sefer ki farklıydı o kadar farklıydı ki kendimden iğrendim sonra dedim ki
erkekliğime yakışmadı ondan..
Bahane bende gırla..
Sonunda kendime itiraf ettiğim zaman o gündü...

🍁🍁🍁 Geçmiş Zaman

Akşam okul çıkışında eve gittiğimde mutfakta ki konuşmalar arasında Ferhat' in adı geçmesi beni meraklandırmış bir hışımla mutfağa girmiştim. Teyzem ve annem ben girince sustular.
"Ne olmuş Ferhat'a diye sordum ?"

Annem bir süre sessiz kaldıktan sonra

"Şu İbrahim'in oğlu Ferhat 'ı vurmuşlar oğlum. Tamam ailesini pek sevmem ama gencecik çocuk senin yaşlarında çok üzüldüm... "

Gerisini duymadım kalbimin sesi ağzımda atarken telaşla evden çıktım abim "ne oldu ne bu acele ?" diyerek arkamdan bakarken annemin sesi doldu kulağıma

"Ahmet peşinden git oğlum bir delilik yapmasın"!!

Ferhat'in evinin kapısına gelip bağırmaya başladım..
Ferhat diye seslenip kapıları yumruklayarak mahalleyi ayağa kaldırdım. Ama evin içinde ışık bile yoktu.
Abim beni çekiştirip sakin olmamı söylerken "çık dışarı Ferhat " diye bağırmaya devam ettim. Mahalleli sokağa dökülürken bir kaç kişi kolumdan sürüklemeye çalışsa da o an ki adrenalinimden dolayı mümkün değildi.
İçlerinden biri onlar hastane de deyince durdum.
Abimin kollarından kendimi kurtarıp hastaneye koşmaya başladım o anlarda neden böyle yaptığımi sorgulamadim. Neden bu kadar çok endişelendiğimi
Neden kalbimin korkudan ağzımda attığını?

Derin Sızım- GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin