I.

410 15 6
                                    


Pusztai Madléna egy magyar pszichológus aki mindent hátrahagyva egyedül kezdett új életet Párizsba. Van itt pár barátja, többek között Bruna, akivel rendszeresen találkoznak. Madi szülei Magyarországon élnek, akiket a lány ünnepekkor látogat. Itteni élete közeltsem annyira könnyű hiszen csak a brazil lány társaságára számíthat. Most is éppen nála tartózkodik.

-Nincs kedved eljönni a holnapi meccsre?- veti fel ötletként.- Kicsit kimozdulhatnál, megbolondulsz ebbe a házba egyedül.

Párizs kertvárosában él a magyar lány, egy viszonylagosan nagyobb házba. Hisz megengedheti magának. A belvárosban van egy praxisa, ahol már több híresség is megfordult nála.

-Megvagyok teljesen jól.- von vállat.- Kik játszanak?

-Psg meg valami másik francia csapat.

-Hétfőn dolgozom.- ellenkezik hirtelen Madi.- Egy Párizsi iskola jön hozzám.

-De ez szombaton lesz.

-Még meglátom.

-Jössz és kész!- áll fel Bruna a székből, majd a kijárat felé veti magát.- Megyek most, Ney lassan hazaér.

-Vigyázz magadra!- biccent a magyar lány, majd magára maradt.

Kicsit még tesz-vesz a konyhába, majd beveti tévéje elé magát és kedvenc sorozatát nyomja be a Netflixen. Végül már csak szemei csukódtak le és elnyomta az álom.

Másnap a legjobb barátnője hívására kel, ugyanis ruhástul aludt el a kanapén.

-Kösz hogy felébresztettél.- forgatta Madi a szemeit.

-Dél van Madi.- nevetett fel.- Jössz akkor?

-Megyek, úgysem hagysz békén...

-Remek, hétre gyere a stadionhoz!- utasította majd letette a telefont.

Ebédnek egy csirkés tésztát készített el magának, majd olyan öt fele kezdett el készülődni.

Ebédnek egy csirkés tésztát készített el magának, majd olyan öt fele kezdett el készülődni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Erre a szettre jutott a választása, haját csak egyszerű copfba tette. Tökéletes május elejei öltözék, gondolja magába.

Bruni tartotta a szavát, pontban hétkor megérkezett a lányhoz.

-Indulhatunk?- állt meg az ajtóban.

-Persze, hozom a kocsikulcsot.- emelte le a kulcsot, majd kisiettek a garázshoz.

Mindketten behuppantak, a brazil lány egyből a közös latin lejátszási listájukra nyomott, a hangot pedig max. hangerőre tette. Így száguldottak végig a francia körutakon, mire a Parc des Princes-hez értek.

-Na itt most mivan?- nézett Bru a VIP részleghez, ahol csomó ember állt.

-Szólj Neynek.- adta az ötletet Madi, de helyette egy barnább bőrű focista libbent melléjük.

Obsession ~KM~Where stories live. Discover now