XI.

213 14 6
                                    

Az incidens után sem Madi, sem Kylian nem annyira szerettek volna egymással tárgyalni. A lány nem értette a kiakadás okát, Kylian pedig ideges volt, hogy a lány szóba állt vele.

-Este 7-re jön érted a sofőr.- mondja, mire a magyar lány csak bólint.

Útjaik a szobájuk ajtajáig vezet, majd búcsú nélkül távoznak.

Madi a nagy ágyba veti magát, de egészen kettőig van türelme fetrengeni. Gondolkozik mit lehetne itt csinálni, főleg egyedül. Eszébe jutott, hogy Grizi is itt van, így egy gyors üzenetet dobott neki.

Madi: Nincs kedved egy városnézéshez?

Antoni: Dehogynem! Félre lent a bejáratnál!

Madi gyorsan összekészítette magát, majd szobájából kisuhanva a PSG futballistával találta magát. Még vakon is megismerte volna erős jó illatú citrusos parfümjéről.

-Hova mész?- kéri számon.

-Várost nézni Antonival.

-Értem.- bólintott.

-Még meddig csinálod ezt?

-Mit csinálok?- kéri ki a focista.

-Játszod a sértődöttet, miközben semmit sem tettem.- sóhajt a magyar.

-Majd megbeszéljük!- von csak vállat, mire a magyar lány a kezénél fogva visszahúzza.

-Az öltözők előtt megvársz?- kérdezi.

-Meg!- bólint Kylian, mire Madi egy kicsit közelebb lép hozzá.

-Ügyesen addig!- suttogja fülébe, majd egy apró puszit nyom az arcára.

Kylian lábai a földbe gyökereztek, ilyen zavarba még senki nem hozta. Ő szokta ezt csinálni, de eddig neki még senki... De tetszett neki.

A kijáratnál Antoni már nagy mosollyal várta egykori orvosát.

-Nem változtál semmit.- mosolyog rá.- Ugyan olyan szép vagy!

-Ugyan Grizi.- legyint.-

-Ismered a várost?

-Igen.- bólint határozottan.- Tudok horvátul is!

-Nézzenek oda Madléna de okos!- mondja nevetve.

A délutánt elütötték mindenféle Dóm és kilátó megnézésével illetve még a tengerpart mellett is tettek egy sétát. A délután megkoronázása egy uzsonna volt, bár még csak három óra volt, Grizinek 5-kor már a szállodába kell lennie, így csak egy gyors uzsonna fért bele. Madi valami lazacos salátát evett, focista pedig zöldséges tésztát.

-Várod a meccset?- kérdezi a lány.

-Aha, bár nem hiszem, hogy játszok.- von csak vállat.

-Hogy-hogy?

-VB-re készülök.

-Én kérek elnézést.- nevet fel a magyar.

-És mi van Kykyvel?

-Semmi.- von vállat.- Csak barátok vagyunk.

-Nem gondoltam volna, hogy pont itt fogunk összefutni. Egyik csapattársam oldalán.

-Látod, ilyen az élet.- mosolyog.- Mindig mondtam neked, hogy ez nincs megtervezve. Vannak mindig jó és rossz helyzetek ez ellen nem tudunk mit tenni, csak a felfogásunkon tudunk változtatni.

-Így van!- emeli közben a poharát.- És most erre iszunk!

-Neked nem szabad!- ingatja a fejét.

-Úgy sem játszok!- mondja minden lazasággal, majd a lány szemébe mélyen nézve koccintanak.

Obsession ~KM~Where stories live. Discover now