XII.

202 13 8
                                    

Kyliannak köszönhetően Madi végig vele volt, majd kiderült, hogy eléggé megzúzódott a térde.

-Nem hiszem, hogy lábra tud így bárhogy is állni, így mankóra lesz szüksége.

-Nem hiszem el!- üt egyet a hordágyra.- Így hogy leszek jó a VB-re?

-2 hónap mire összeszedi magát.

-Nagyon jó!- fújtat.

-Gyere menjünk!- nyújtja a lány a kezét, mire a focista erősen elkapja azt.

-Add ide azt a szart!- utasítja a lányt aki mögött volt a két mankó.

Bosszúsan elbicegtek a kocsiig, majd a focista durván bevágta magát a lány mellé.

-Nem tudsz kicsit nyugodtabb lenni?- förmed már rá a lány, zavarta, hogy ennyire ilyen egy kis sérülés miatt.

-Nem!- vágja rá durcásan.- Ma megyünk haza.

-Hogy-hogy?- képed el Madi.

-Mert nem tudok csinálni semmit.

-De segítek!- szabadkozik Madi.

-Ilyen nagylelkű vagy?

-Szeretek másokon segíteni.- mire ezt mondta a sofőr meg is állt a hotel előtt, ahol egy nagy szélvihar csapott le, az eső szinte a nyakukba zúdult.

-Látod ezt váltja ki a negatív energiád!- szidja Madléna, majd bosszúsan megragadja a sérült kezét és behúzza a szállodába.

Egészen a szobájáig vonszolja, majd kinyitja az ajtót, ugyanis egyedül nem hagyhatja. Leülteti az ágyra, amolyan "maradj itt" nézéssel ott is bírja. A focista nem is mert elmozdulni, érzi hogy kicsit túllőtt a célon. A lány eközben összeszedte a másik szobából a focista cuccait, majd átvitte magához.

-Most szépen valahogy megfürdesz és alszunk, holnap pedig haza megyünk.

-De otthon is segítségre lesz szükségem.

-Ott vannak a bejárónőid.- fújtat Madi, érezte mire megy ki a játék.

-De nekem azok nem kellenek.

-Éhes vagy?- próbálja terelni a témát.

-Nem.- rázza a fejét.

-Akkor valahogy fürödj meg.- nyitja ki a fürdőszoba ajtót.

-Nem tudok még mindig semmit sem csinálni.- emlékezteti.

-Vedd le a melegítőd aztán segítek.

Így is tett alsógatyáig levetkőzött, majd kérdőn a lány felé nézett. Megengedte a vizet, nem túl meleg, de nem is hideg. A focista kicsit lemosakodott majd a lány bekísérte az ágyba.

-Várj meg addig gyorsan megfürdök.- ültette le, majd a fürdőbe vette az irányt.

-Oké.- bólintott majd az éjjeliszekrényről levette telefonját és arra szentelte minden idejét.

A lány gyorsan megfürdött, szerencséjére elég konzervatív pizsamát választott.

A lány gyorsan megfürdött, szerencséjére elég konzervatív pizsamát választott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Obsession ~KM~Where stories live. Discover now