XXV.

137 9 0
                                    

-Indulhatunk is!- hozta le Madi a nagy bőröndöket a lépcsőn.

-Szeretnék valamit kérdezni.- áll meg előtte Kylian.

-Ki vele!- kerüli ki majd tovább pakol.

-Mit szólnál ha bejelentenénk, hogy együtt vagyunk. Tudod a repülőn mennyi riporter van, legalább elkerülnénk a kínos dolgokat.

-Bejelenteni?- szökik fel a szemöldöke.- Magyarázattal tartozol nekik?

-Nem, csak nem akarom elkerülni a kínos dolgokat, sem pedig, hogy kitaláljanak pletykákat.

-Ha bejelented akkor is kifognak.- von vállat, majd összecipzározza az utolsó bőröndöt is.

-Mért nem akarod ennyire?- lép mellé a focista.

-Alig vagyunk együtt két hete.

-Félsz az emberek véleményétől?

-Azt fogják mondani, hogy azt hittem egy modellel jössz össze. Kylian jobbat érdemel. Túl csúnya hozzá.- hadarja idegesen.

-Gyere ide!- húzza magához.- Ne foglalkozz senkivel. Tökéletes vagy, nekem a legszebb!

-De te is tudod, hogy ez lenne.- támasztja fejét mellkasának.

-Lehet, de engem nem érdekel a rossz kritika. Főleg veled kapcsolatban!

-Mindegy, jelentsük be. Úgysem élhetünk burokban!- bólint a lány.- Lassan indulhatunk, egy óra van a gépig.

-Biztos akarod ezt?

-Biztos!- mondja magabiztosan.

Amint a reptérhez értek ez a magabiztosság elszállt, de ezt a magyar lány nem engedte, hogy kedvese lássa.

-Minden rendben lesz!- mosolyog rá, majd ujjait a lány ujjai köré kulcsolja.

Amint megérkeztek megannyi paparazzi és újságíró fogta őket közre. Egyre többen a focista nevét skandálták, néhányan azt is "mutasd meg a barátnőd".

-Együtt vannak?- kérdezte meg egy mellettük.

-Két hete.- bólint Kylian.

-Együtt mennek nyaralni?

-Magyarországra megyünk, ahonnan a barátnőm származik.

-Jó utat!- kiabálta be az egyik.

Szerencsére a gép már ott állt, így nem kellett várakozniuk sem.

-Huh.- huppan le mellé Kylian.- Arra számíts egy órán belül fent leszünk.

-Hurrá.- forgatja meg szemeit a magyar.

-Nyugi.- simogatja meg ujjait.- Nem lesz baj.

-Persze, téged szeretnek. Engem nem fognak.

-Miből veszed?

-Mert nem vagyok olyan alkat, aki a médiában akar szerepelni.

-Ez jár velem.- tárja szét kezeit.

-Tudom, el is fogadom.

-Amúgy is, ezt te mondtad, hogy lesz olyan aki nem fog szeretni. A véleményük nem formál téged!

-Pontosan!- mosolyodik el, majd befészkeli magát a focista kezei közé. Olyan meghitt pillanat volt, bár sosem lenne vége.

Mire megérkeztek addigra este 7 óra volt. Itt is paparazzik várták őket, ugyanis Kylian bejelentette, hogy hova mennek.

A budai házhoz nem vezetett hosszú út, fél óra alatt megérkeztek. Viszont valami olyan váratlan fogadta őket amire nem számított Madi. A szülei kocsija a garázs előtt. Tehát itthon vannak...

Obsession ~KM~Where stories live. Discover now