XX.

181 14 6
                                    

A vacsora kezdetét veszi lassan, bár mind a hárman még nem készültek el. Mindenki meglepetésére Madi lett az első aki elkészült. Persze az utolsó Kylian:)

-Ez a kép megfelel?- fordítja a telefont Ethan Madi felé.

-Igen, tökéletes.- mosolyog.

Ethant egy kicsit befogta fotózni a teraszon, ugyanis már pár hete nem posztolt semmit.

-Elkészülsz még ma?- szól be Kylinnak az öccse aki a pólójával vacakolt.

-Melyik jobb?- fordul feléjük kezében egy fehér és egy krém színű pólóval.

-Krém.- mutat Ethan rá.

-Madi?

-Mi?- néz fel telefonjából.

-Ha nem azt nyomkodnád tudnád.- fújtat Kylian.- Melyik?

-Az!- mutat ő is a krémszínűre.

-Mi ennyire fontos abba a telefonba?- akad ki ismét Kylian ugyanis a lány ismét azt bújja.

-Képet teszek ki.- von csak vállat.

-Milyet?- érdeklődik.

-Én fotóztam!- dicsekedik a kisebbik Mbappé.

-Nézd meg instán.- dobja le végül a kanapéra telefonját.- Utána meg csipkedd magad mert indulunk.

Kylian eléggé elidőzik Madi új képén, minden kis szegletét elemzi, nézegeti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kylian eléggé elidőzik Madi új képén, minden kis szegletét elemzi, nézegeti.

-Jó lett.- mosolyog.

-Köszi, de öltözz.- szól rá újra.

-Jó sok követőd van. Mióta használod ennyire?

-Két éve. De Neynek meg neked köszönhetem, szóval köszönöm.

-Igazán nincs mit. Na mindjárt kész vagyok.- lép vissza a fürdőbe.

-Már 20 perce ezt mondod...

Kylian nagy nehezen elkészült így a csapat el is indulhatott.

-Hova megyünk?- kérdezi Ethan.

-Titok.- mosolyog.- Amerikai étterembe.

-Na nem mondod?- nevet fel Madi.

-Itt is vagyunk!- áll meg a kocsival Don, mire mind a hárman kiszállnak.

Egy viszonylag barátságos étterem elé tette ki őket a sofőr. Kylian egy eldugottabb helyre foglalt egy négyszemélyes asztalt, így minden kamerát kizárva, nyugodtan láthatnak neki majd vacsorájuknak. Ez nem egy belvárosi étterem, inkább kicsit kijjebb van.

-Mit eszünk?- kérdezi a magyar lány.

-Amit szeretnél.- bújja Kylian az étlapot.

-Nem igazán ismerem az amerikai ételeket.

Obsession ~KM~Where stories live. Discover now