XXVI.

183 13 7
                                    

Másnap reggel hamar elérkezett a felkelés ideje. Madi még mindig nem volt képes elhinni, hogy a szüleinek kiadta Kyliant. Tényleg azt hitte, hogy elutaznak.

-Jó reggelt!- csoszognak le mindketten a lépcsőn.

-Végre jöttök!- ujjong az anyja.- Ma este egy kis grillezést terveztünk.

-Remek!- erőltet meg egy mosolyt a lány.- Mi meg bemegyünk a városba, majd jövünk!- lépnek ki az ajtón, ugyanis reggelizni sem akar Madléna a szülei társaságában.

-Gyertek vissza 5 re!

-Oké!- vágja be a lány az ajtót.

-Végre!- száll be Kylian sofőrjének a kocsijába, majd lediktálja a pontos címeket.

-Mi a baj bébi?- szólal meg először a reggel folyamán a focista.

-Elrontom ezt az utat.- temeti tenyerébe fejét.- De én tényleg óvom a kapcsolatomat tőlük.

-Nyugi kicsim, ők biztosan nem tudnak elválasztani minket!- simogatja meg fejét.

-Mindegy.- törli le könnyes szemét.- A mai nap nagyon jó lesz! Elviszlek pár híres helyre, utána eszünk a kedvenc éttermembe, majd pedig kapsz tőlem egy meglepit!- újságolja izgatottan.

-Miféle meglepi?- ráncolja szemöldökét.

-Majd meglátod, egy olyat kapsz amiről mindig ez az utazás fog eszedbe jutni.- mosolyog. Terve ugyanis nagyon jó lesz.

Hamar beértek a városba, ahol már testőrökre volt szükség, ugyanis lépni alig lehetett a túristáktól.

-Olyan fura, hogy pár hónapja még nyugodtan mászkáltam erre.- nevet a lány.- Most meg egy lépést nem tudok tenni tőlük.

-Ilyen a híres élet.- von vállat Kylian.

-Madi egy csókot!- kiabálja valaki a tömegből.

-Na gyere!- húzta be a lány az étterembe Kyliant.

Tipikus magyar ételeket kóstoltatott meg vele, bár a francia néhánnyal már képben van, ugyanis nem egyszer fordult elő, hogy főzött neki.

-Ízlett?- bök a rétes felé.

-Nagyon!- törli meg a száját.- Ez.- mutat a halászlé felé.- 10/5. Annyira nem jött be. Ez.- mutat a túrós tészta felé.- 10/10. Jó rajta ez a hús.

-Szalonna.- javítja ki.

-Micsoda?

-Szalonna. Majd este ehetsz nyersen.

-Van néhány fura kajátok!- nevet fel.

-Csiga ezeket meg sem közelíti.- utal a francia csigára.

-Pedig finom!

-Biztos, hogy nem kóstolom meg újra...

A tartalmas ebéd után következhetett a meglepi.

-Remélem tetszeni fog!- lép be egy óraboltba Madi.- Én terveztem Neked!- büszkélkedik.

-Egyre kíváncsibbá teszel...- húzza magához a lányt.

-Jó napot! Tegnap elküldtem az óra részleteit, kész lett?- lép a pulthoz a lány.

-Igen, ma hajnalban készült el.- bólint az eladó.- Hozom is!

Egy apró bársony dobozba tették bele az ezüst órát. Az óra lapján egy személyes üzenet is volt, illetve Kylianról egy kép.

 Az óra lapján egy személyes üzenet is volt, illetve Kylianról egy kép

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 04, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Obsession ~KM~Where stories live. Discover now