XIV.

198 9 4
                                    

-Jó reggelt!- csoszog le a lépcsőn a focista aki meglepetten találja a konyhában tevékenykedő lányt.

-Neked is!

-Mit csinálsz?

-Főzök reggelit. Zabkása.- mutat az előtte lévő edényre.

-Azt nem szeretem.- vág elkeseredett arcot a focista.

-Most kénytelen leszel megenni.- mosolyog rá a lány.- Légyszíves teríts meg, lassan indulnom kell.

-Visszahívtak?

-Persze.- bólint Madi.

-Gratulálok!- biccent elismerően.

-Köszi.

A reggelit végül a focista is elfogyasztotta, be kell ismernie nagyon jól főz a lány.

-Ez finom volt!- törli meg a száját.

-Látod, nem is olyan rossz!- veszi el előle a tányért, majd sietősen az órájára pillant.- El fogok késni!

-Ne aggódj, elviszlek. Nekem is van ott dolgom.- nyugtatja meg a focista.

Madi egy visszafogott öltözéket választott a mai napra, hisz ez az első munkanapja. Egy fehér inget vett fel egy krémszínű kosztümnadrággal. Haját hagyta vállára omlani.

"Minden kezdet nehéz - de van benne valami varázslatos..."

Kyliannal együtt sétáltak be az edzőkomplexum ajtaján, ahol megannyi focista gyülekezett a délutáni edzésre várva.

-Meddig leszel itt?- kérdezi tőle Mbappé.

-Körülbelül 2 óra.- tűnődik el válaszán.- Holnap már egész nap itt leszek.

-Akkor megvárlak. Sok sikert!

Madi kissé félve nyitott be a leendő irodájába, ahol már főnöke várta. Furcsa neki ez a helyzet, nem igazán volt még senki alárendeltje, de ez egy újabb kihívás számára. Mégpedig Madi szerette a kihívásokat.

-Szia Madi!- köszönti Tom, a lány főnöke.

-Szia!

-Akkor bemutatnálak a csapatnak, gondoltam, hogy egy ismerős közegbe osztalak be. Kylianék csapata lenne az.

-Rendben!- bólint a lány.

Tomot követve járták végig az egész stadiont, bemutatva annak minden szegletét.

Szép, nagy stadion ez, jár végig a gondolat a lány fejében. Majd az öltözőkhöz érkezve Tom kettőt kopogva nyit be, ahonnan valami latin zene szivárog ki. Természetesen Ney volt ma is a Dj.

-Srácok!- szól rájuk, mire mindenki odakapta fejét.- Be szeretném mutatni nektek Madit, az új pszichológusotokat! Fogadjátok sok szeretettel!

-Sziasztok!- mosolyog a lány rájuk.

-Mi már ismerjük!- büszkélkedik Kimpembe.

-Bizony!- kontrázik rá Xavi is.

-Ez nagyszerű hír, holnaptól bátran keressétek!

Ezután még pár papírmunkát elvégeztek, holnap kezdhet is a magyar lány.

-Na hogy ment?- kérdezi a mellé csapódó francia.

-Jól.- bólint.

-Este elviszlek egy jó helyre, hogy megünnepelhessük ezt!- mosolyog rá.

-Rendben.- bólint a lány kisebb mosollyal az arcán.

Érzéseit boldogság és félelem ötvözi. Boldog, mert foglalkozik vele Kylian, látszik, hogy szeret vele lenni. Viszont fél, hogy megbántja és fél a fiú érzéseitől is. Persze a sajátjától is, fél, hogy milyen lenne vele egy kapcsoltban lenni. Nem szeretheti meg jobban...

Obsession ~KM~Where stories live. Discover now