XXIV.

178 9 5
                                    

-Nem mondta azt vissza, hogy szeretlek...- panaszkodja a telefonba Madi.

-Biztos, hogy szeret.- nyugtatja Bruna.

-Ami azt illeti tegnap bemutatott a családjának.- kezd bele a mesélésbe.- Utána hazajöttünk aztán...

-Aztán?

-Tudod mi...- mondja már vörös fejjel a lány.

-Ne szórakozz!- sikít fel a brazil lány.- Jesszusom, jó volt?

-Nagyon.- mosolyog.- Viszont le kell tennem, mert Kylian is felébredt, majd beszélünk!

-Menj csak drágám, még egyszer is boldog szülinapot!

Bontották a vonalat, majd egy álmos focista csoszogott le a lépcsőn.

-Jó reggelt!- mosolyog.

-Neked is! Csináltam reggelit.- bök a pult fele ahol pár palacsinta volt már.

-Ah, nekem kellett volna inkább...- torzul el kicsit az arca.- Köszönöm!

Miközben evett végig azon gondolkozott, hogy milyen ürüggyel lépjen le a lufikért, vagy a lányt addig hova tegye.

-Elmegyek edzésre.- pillant a telefonjára.- Addig megleszel?

-Neyhez átmegyek addig, vagy várjunk...- kezd el gondolkodni.- Ő is edz?

-Hívd fel!- von csak vállat, majd a brazil barátjának gyorsan dob egy üzit, hogy falazzon neki.

-Szia Ney!- köszön bele Madi kedvesen a telefonba.

-Feliz cumpleaños!- üvölt bele a telefonba.- Boldog szülinapot kicsi lány!

-Köszönöm.- mosolyog és nevet egyszerre.- Átmehetek addig míg Kylian edz?

-Persze, gyere csak!

Mire Kylian is útnak indult, addigra a lány már a brazil rezidenciában hallgatta a jobbnál jobb vicceket.

Kylian megjárta az összes partikellékes boltot, viszont ezt bízhatta volna másra is... De, ez nem jutott eszébe előbb...

Vendégek megvannak, a torta is, díszlet is már. Gondolkozik magában. Az ajándék...
Már csak azért kell elmennie. Egy szép Dior táskát fog kapni, aminek biztos fog örülni, hisz a lány ízlése.

Eközben Madi és Ney boldogan fogyasztották el a szülinapos ebédet, ami spagetti volt. A kedvencük. Mert, hogy ezt Neymar Junior készítette.

-Ez isteni volt!- törli meg a száját.- Lassan megyek, hisz Kylian már otthon van!

-Rendben, menj csak!- biccent.

-Amúgy jobban vagy? Nem is kérdeztem...

-Persze.- mosolyog.- Beszélünk azóta.

-Ennek örülök!- simítja meg vállát, majd a távozás mellett dönt.

A francia rezidencia bőven fel van díszítve, a vendégek is gyülekeznek mire a magyar lány visszatér. A kocsibejárón legjobb barátját, Brunát pillantja meg aki éppen Kyliannal beszél ugyanis, valami tortát fog a kezébe. Kicsit furán, de Madléna kiszáll a kocsiból, majd feléjük indul el.

-Miez?- fordul Kylian irányába.

-Én szerveztem!- húzza ki magát büszkén, mire felcsendül a szülinapi zene. A kezében lévő torta gyertyáit óvatosan meggyújtja majd a lány felé kezd menni.

-Boldog szülinapot szerelmem!- adja át neki a tortát egy csók közben.

-Köszönöm!- pirul bele a lány.- De nem kellett volna...

Obsession ~KM~Where stories live. Discover now