Egy hét telt el azóta a bizonyos meccs után, azóta nem beszélt Madi és Kylian. Madi elvan havazva a május végi munkáival, Kylian pedig gőzerővel készül a válogatottal a Nemzetek ligájára. Első útjuk a dánok ellen lesz, amire teljes izgatottsággal igyekezik.
-Döntöttél már?- kérdezi Benzema, aki egyben a Real Madridi döntésében bizakodik.
-Ami azt illeti, igen.- bólint.
-Remélem jól.- veregeti hátba. Benzemára mindig is példaképként tekint, ugyanis amit csinál abban iszonyatosan jó. Mellesleg a gyermekkori kedvenc klubjában játszik.
-Most inkább a válogatottra fókuszálok.- von vállat Mbappé.
-Meglesz a mai?- jött melléjük Griezmann is.
-Persze.- mosolyog elégedetten Benzema is.
A nap további részében csak edzegettek, illetve eszébe jutott a lány is. Egy nap nem telt el úgy, hogy ne történjen ez meg. De nem mutat felé érdeklődést, így úgy volt vele, hogy hagyja kicsit most a dolgot. Itt van egy hatalmas döntés a nyakán, mellesleg a hétvégén játszanak nagy ellenfelükkel is.
Madi is eléggé sokat dolgozott manapság, volt olyanra is példa, hogy este 11-kor végzett.
-Kicsit pihenned kellene.- támaszkodik a brazil lány a pulton, miközben a tevékenykedő barátnőjét nézi.- Mindig annyit rohangálsz.
-Nyugi, engem ez éltet. Én nem tudnék olyan lenni mint te.
-Rád férne egy kis lazítás.- magyarázza tovább, de tudja, hogy Madlénát nem hatja ez meg.
-Majd szülinapomkor.- legyint.
-Hisz az június végén van.- ellenkezik Bruni.- Előbb kell.
-Majd megbeszéljük.- von csak vállat a magyar.
-Kyliannal mi van? Beszéltek?
-Azóta nem, mióta volt a meccs.
-Mert talán arra vár, hogy keresd.
-Bruna, én nem fogom.- nevet fel cinikusan.
-Hülye vagy Madi.- ingatja fejét.- Saját boldogságod útjában állsz.
-Nem is ismerem, ő se engem.- von csak lazán vállat.- Lassan indulok.- néz fel az órára, ami 7-et mutatott.
-Mégis hova?- akad ki Bruni.
-Esti műszak.- von vállat.
-Miféle esti műszak?- faggatja idegesen. Aggódik a barátnője miatt.
-Van 3 páciensem még.
-Te nem vagy normális. Komolyan.
-Nyugi, na lassan megyek. Kérlek zárj majd be.- nyom egy puszit az arcára, majd kiviharzik.
Az este nem telt mozgalmasnak, szerencséjére nem volt megterhelő ügy egyik páciens esetében sem. Hazafele a sétát választotta, nem lakik messze a praxisától.
Kylian éppen megy hazafele, miközben egy ismerős alakot fedez fel a sötétben. "Ez Madi" mondja magában. Aprót fékezvén lelassít mellette, majd lehúzza az ablakot. A lány megáll egy pillanatra, majd kérdőn Kylianra néz.
-Te mit csinálsz gyalog ilyen későn itt?- kérdezi meg végül a francia.
-Megyek haza, szerinted mit?- válaszolja elég flegmán.
-Hazaviszlek.- jelenti ki Bappé.
-Nem kell.- rázza meg a fejét.
-Nem kérdés volt.- ragaszkodik továbbra.-Ülj be!
YOU ARE READING
Obsession ~KM~
FanfictionMennyire tudja hatalmába keríteni a híres labdarúgót egy nagy döntés meghozatala? Azonban még magánéletében is gondok adódnak. Ebbe siet segítségére Madléna, a magyar pszichológus, aki Párizsba dolgozik. Csupán csak munka lesz ez neki vagy akár érz...