Nagyjából két hete történt az incidens, ami miatt Kylian és Madi nem is beszéltek. Ami Madi önfejűségének és Kylian büszkeségének köszönhetően így is fog maradni.
Madi magabiztosan sétál be az edzőkomplexumba, ahol az ajtóban Toni várja, a főnöke, Antonio.-Jó reggelt!- mosolyog rá a magyar lány.
-Neked is Madi! Várod az első napod?
-Hát persze!
-Gyere, mutatom az irodád. Fiúk majd csak később érkeznek.
A lány irodája egy elég skandináv típusú kis iroda, de elég otthonos is. Bútorok és a fal is fehér, egyszerű és letisztult.
-Köszönöm a bizalmat!- mosolyog Madi majd új íróasztalához sétál.
-Mi köszönjük, hogy elvállaltad!
Elvégezte az adminisztrációs lapokat, majd olyan dél fele kettőt kopogtak az ajtaján. Egy brazil focista dugta be a fejét az ajtón, pont résnyire, hogy belásson.
-Nem vagy éhes?- kérdezi.
-Ehetünk ha gondolod.- von vállat a lány.
-Spagetti van, a kedvencünk!- mondja mohón a brazil, majd a lány a spagetti szóra egyből felállt és a kijárat fele igyekezett.
Sajnálatára az ebédlő telis-tele volt focistákkal, ami egyet jelentett, itt van Ő is...
Kylian szokásos baráti körével ült le egy asztalhoz, ebédjét elfogyasztva. Persze társult hozzá marokkói barátja is, meg jó páran a csapatból.
-Itt van!- bökögeti Achraf a hátát a francia csillagnak.
-Ki?- néz felé unottan.
-Madi.- mondja, mire egyből a lány irányába fordul.
Szemei kicsit elidőztek alakján, nem tagadás ez az egyik ok amiért oda van érte. Tudtával nem sportol, de olyan az alkata, mint aki mindennap kemény órákat a gymbe van. A lány még nem vette észre, ugyanis neki háttal ül, viszont Ney egyből kiszúrta barátját, aki egy ravasz kacsintással ajándékozott meg. Kyliannak csak egy szemforgatás volt a válasza, ebből mindent elárult. Utálta ha más férfi van a lány közelébe.
-És mit csináljak vele?- fordul vissza barátja irányába.
-Haragszol rá?
-Nem.- von vállat, mire Kimpembe is megérkezik.
-Ott a csajod!- mutogat Kylian mögé, amit a brazilék is meghallhattak.
-Nem a csaja!- ellenkezik Draxler.
-Mi történt?- kíváncsiskodik.
-Semmi.- próbálja a témát terelni, de sehogy sem akarnak róla leszállni.
-Nem kell neki Donatello.- ismerteti a helyzetet Achraf.
-Sajnálom barátom.- veregeti meg Kimpembe.
-Talál mást.- húzta már a témát Draxler továbbra mire Bappénak elege lett.
-Fejezzétek be, ha annyira kellene nekem bárki elmennék a klubba felszedhetnék 50 lányt, eltarthatnám őket mert pénzem is van rá! Bárkit felszedhetnék és bárkit el is tarthatnék!- akadt ki, majd otthagyta őket.
Madi furcsán nézett Neymarra aki próbálta kimagyarázni barátja furcsa viselkedését aki az incidens után el is viharzott.
-Hirtelen haragú eléggé, gondolom a srácok kihúzták nála a gyufát.- magyarázza Ney.
-Ebéd után kérlek keresd meg és hívd az irodámba.
-És ez jó ötlet?- kérdezi aggodalmasan a brazil.
YOU ARE READING
Obsession ~KM~
FanfictionMennyire tudja hatalmába keríteni a híres labdarúgót egy nagy döntés meghozatala? Azonban még magánéletében is gondok adódnak. Ebbe siet segítségére Madléna, a magyar pszichológus, aki Párizsba dolgozik. Csupán csak munka lesz ez neki vagy akár érz...