II.

322 15 4
                                    

A másnap hamar eljött mindkettőjüknek. Kylian pontosan időbe érkezett az öccsével, aminek Madi kifejezetten nagyon örült.Nem szereti ha valaki késik.

-Foglaljatok helyet!- utasítja őket a magyar lány, majd a testvérpár le is veti magát a két kényelmes fotelbe.

-Meddig tart ez?- kérdezi Kylian órájára pillantva illetlenül.

-Egy óra.- válaszol türelmesen.

-Remek.- bólint.

-Ethan tegnap járt nálam és a kapcsolatotokra panaszkodott. Ez egyikőtök szemszögéből sem valami jó, így elsimíthatnátok a szálakat.

-Mit panaszkodtál rólam?- kérdezi Ethant a bátyja.

-Elmondtam az igazságot, hogy nem foglalkozol velem.- mondja unottan.

-Ha te is élsportoló leszel majd, akkor meglátod.- rázza fejét az idősebb.- Nincs annyi szabadidőm.

-Mióta nem foglalkozik veled Kylian?

-Körülbelül egy hónapja, amióta ez a hülye döntés meghozatalán rágja magát.

-Miféle döntés?- ráncolja Madléna a szemöldökét.

-Nem olvasol híreket?- veti neki oda Kylian.

-Sporthíreket nem szokásom.- von vállat.

-Eligazolni készülök, csak pár dolog visszatart.

-Hát ez egy összetettebb döntés.

-Jól látod.- válaszol flegmán.

-De Ethan lehet tudna segíteni vagy a szüleid, barátaid.

-Pont nem ők fogják eldönteni a jövőm.

-Nem is fogja senki, csak segítenek.

-Semmire nincs időm, szeretem a családom, fontos az öcsém is. Mindig is ők támogattak a mai napig, de most nekem ez egy nehéz idő. De ígérem ha vége ennek a rémálomnak akkor több időt fogok veled tölteni.

-Rendben, megbeszéltük!- egyezik bele Ethan.

-Ez gyors volt.- biccentett a lány is.

-Nekem viszont mennem kell.- áll fel a kisebbik Bappé.- Edzés lesz.

-Don jön érted?

-Aha.- nyújtotta el az a-t.- Sziasztok!- köszön el tőlük.

-És megbékélsz most már, hogy az öcsémmel minden rendben köztünk?- húzza sejtelmes mosolyra a száját.

-Nem szeretem a családi viszályokat, főleg nem a tinédzserek körében, akiknek nyugalom kell.

-Nem csak nekik.- von vállat.- Nem gondoltam volna, hogy mindennap kattos emberekkel társalogsz.

-Ez több ennél.- kéri ki magának a lány.- Szeretek másokon segíteni.

-Én ezt biztos nem bírnám.

-Nem gondolod, hogy neked szükséged lenne egy pszichológusra?

-Nem igazán, minden teljesen rendben van velem.- mosolyog rá vidáman.- De ha te lennél a pszichológusom jönnék mindennap.- teszi gyorsan hozzá.

-Attól mert minden ép veled lehetnek dolgok amibe mások segíthetnének.- utolsó mondatára nem is figyelvén mondja neki.

-Nem szeretem másokat a problémáimmal terhelni.

-Ez a munkám.- emlékezteti még mindig a lány.

-Szóval te lennél az orvosom? Akkor fontolóra veszem!- ezt már nem tudta kikerülni, így frappáns válaszra nyitja száját.

Obsession ~KM~Where stories live. Discover now