Madi és Kylian viszonya nem igazán rendeződtek, a focista tovább is az arcoskodás mellett döntött ahogy a magyar lány fogalmazott. Madi is csendben tette a dolgát, még csak nem is gondolt rá, jó ez nem pontosan így történt, de munka közben nem igen. Próbálta kerülni, direkt később evett mint a többiek, korábban érkezett és később is távozott. Viszont ez a mai nap más lesz. Felmérés lesz az egész csapatnak, ezt nem tudják megúszni.
-Következő.- int szemével a titkárnőjének Madléna.
-Kylian Mbappé.- olvassa fel nevét.
-Lássuk.- bólint, majd az ajtóba a focista jelenik meg. Szótlanul helyet foglal persze rágóját idegesen rágja, ami Madinak nem nagyon tetszik. Nem akar bunkózni, inkább lenyeli beszólását.
-Kérlek mesélj hogy érezted magad az utóbbi időben a klubba.- olvassa fel Madi.
-Úgy mondjam el mint pszichológusnak vagy mint barátnak?- húzza fel szemöldökét a focista.
-Szerinted most milyen pozícióba vagyok Kylian?- néz rá a lány.
-Nem ismerlek sok pozícióban, de egy párban láttalak már.- válaszolja piszkosul.
-Térjünk vissza.- néz rá komolyan.- Szóval milyen itt a klubba?
-Jó.- ad semmilyen választ.
-Bővebben?
-Szeretek itt focizni jó a közösség is.
-És a magán életbe hogy vagy?
-Ott is jól.
-Szerveztetek mostanság valami programot?
-Az öcsémmel megyünk Marokkóba egy hétre utána pedig Amerikába.
-Szuper.- bólint a lány.- Esetleg volt olyasmi amit nehezebben dolgoztál fel vagy bánt a mai napig?- olvassa a harmadik kérdést.
A focista nagy levegőt véve megrázza a fejét mire a lány csak unottan rá néz.
-Tudnál normálisan válaszolni? Ez egy komoly teszt légyszíves vedd komolyan!
-Nem történt semmi olyan amit ne tudnék magamban megemészteni.
-Remek. Egy utolsó kérdés. Hogy vagy ma?
-Jól köszi.- von csak vállat.
-Rendben, köszönöm.- mire a focista feláll és otthagyja a lányt.
Madi elhatározta, hogy beszél Kyliannal így miután végzett az összes páciensel keresésére indult.
-Achraf!- szól utána.
-Igen?- fordul utána.
-Kylian merre van?
-Büfébe.- int az irányába.
A lány oda igyekezett, ahol el is kapta a focistát aki éppen a büfés csajjal beszélgetett. Mondjuk beszélgetésnek nem nevezném, csajszi tette magát, Kylian pedig csak hallgatta.
-Kylian, beszélhetnénk?- áll meg mellette.
-Most éppen mással beszélek.- mutat az előtte lévő lányra.
-Ez fontos!- szól rá a lány.
-Irodád egy 5 perc múlva?- adja meg magát.
-Oké!- indul meg a lány.
Tartotta a szavát 5 percen belül meg is érkezett.
-Miről lenne szó?- dobja le magát a fotelbe.
-Rólad!
YOU ARE READING
Obsession ~KM~
FanfictionMennyire tudja hatalmába keríteni a híres labdarúgót egy nagy döntés meghozatala? Azonban még magánéletében is gondok adódnak. Ebbe siet segítségére Madléna, a magyar pszichológus, aki Párizsba dolgozik. Csupán csak munka lesz ez neki vagy akár érz...