Vissza a sötét mindennapokban, ma lesz az első napjuk a klubnál a nyaralás óta. Vagyis tegnap érkezett meg a szerelmespár a szerelem városába, de azóta nem töltöttek időt egymással.
Madi inkább Bruna szívét ápolgatta, ugyanis elmondása szerint vége tért a kapcsolatuk a brazil szívtipróval.
-Kell nekem egy kis idő.- néz Bruni szomorúan a kamerába.
-Persze, ez érthető.- bólint.- Ő hogy van?
-Szarul, gondolom. Tegnap kitette, hogy egyedül vacsorázik. Majdnem megsajnáltam.- kuncog a brazil lány, talán még sincs annyira rosszul.
-Biztos neki is nehéz.- próbálja kissé Neyt a szárnyai alá venni.- Nem lesz baj ha én jóba maradok vele? Tudod, Kylian miatt.
-Dehogy.- rázza a fejét.- És a francia lovaggal mi van?
-Francia lovag.- ismétli nevetve barátnőjét.- Együtt vagyunk.
-MICSODA!- huppan fel Bruni.- De örülök!- sipákol.
-Lassan már egy hete.
-És te most a csapatnál dolgozol, igaz?
-Így van.- bólint.- Holnap dolgozok is.
-Beszélj majd Juniorral.
-Természetesen!- bólint nagyot Madléna.
-Köszönöm!- hálálkodik majd kis idő múlva bontják is a vonalat.
Kényelmesen sétál ki Madléna a kertvárosi házából, ami előtt barátja várja már.
-Hát te?- áll meg előtte a lány.
-Együtt megyünk.- mondja csak lazán, majd egy csókot lehet ajkaira.
-Menjünk.- ül be az anyósülésre, melynek ajtaját már a focista kinyitotta előtte.
Az úton előjött Ney és Bruni szerelmi története, amiből Kylian is kapott kis ízelítőt.
-Ma nem jön edzeni, hisz Davi van nála.- vázolja a történéseket a francia.
-És hogy van?
-Egész jól.- bólint.- Majd megfogják szerintem beszélni.
-Kitudja.- von vállat a magyar lány.
-Meddig dolgozol ma?
-Kettőig.
-Utána nem jössz el hozzám?
-Elmehetek.- egyezik bele.
Ez után mindketten útjukra eredtek, hisz várt rájuk a munka. Kylianra a sok edzés, Madira meg a páciensek.
-Neymar Jr. fáradjon be.- nyitja ki a brazil előtt az ajtót Madi asszisztense.
-Kösz.- bólint, majd lehuppanik a székre.- Nem tudom mit csesztem el...
-Mesélj el mindent! Amerikát majd a hazautat. Mindent hallani szeretnék.- néz rá Madléna.
-Amerikába minden jól ment, bemutathattam végre a húgomnak, aki annyit utazik. Kedveli Brunát és szerintem jól kijönnek. Aztán pár kamerás persze túltolta, folyton velünk voltak elfoglalva, de ezen kívül semmi rossz nem volt. Aztán visszajöttünk és mintha ezt elvágták volna. Hozzám se szólt egy napig, majd bejelentette, hogy neki ez nem megy.- sorolja idegesen.
-Nekem azt mondta, időre van szüksége.
-De mire Madi? Fél éve együtt vagyunk...- sóhajt fel.
-Ney én nem tudom, mi játszódik le a fejébe, de a legjobb lesz, ha vársz. Vársz.
YOU ARE READING
Obsession ~KM~
FanfictionMennyire tudja hatalmába keríteni a híres labdarúgót egy nagy döntés meghozatala? Azonban még magánéletében is gondok adódnak. Ebbe siet segítségére Madléna, a magyar pszichológus, aki Párizsba dolgozik. Csupán csak munka lesz ez neki vagy akár érz...