IV.

270 12 2
                                    

A meccs napja is elérkezett. Kylian nagy erővel kelt fel, érezte a győzelmet. Bár a Monacco elleni mérkőzések sosem nehezek. Gondolja magában. Főleg ha Madi ott lesz jól kell teljesítenie. Ezzel szemben Madinak teljesen kiment a fejéből ez az egész meccses dolog, így egészen délig lustálkodva az ágyában feküdt. Szombaton vagy vasárnap mindig tart egy fél napot ami pihenéssel, ágyban fekvéssel tölt. Ugyanis, a mindennapokban ide-oda rohangál, sokszor 9-re ér már haza. Szerencséjére van egy gondoskodó barátnője, akinek nem ment ki a fejéből.

-Jóreggelt!- köszönti Bruni a kamerába mosolyogva.- Te mért vagy még az ágyba?

-Mért mi van ma?- kérdezi a magyar lány.

-Hát a meccs.- emlékezteti.

-Oh, tényleg.- kászálódik ki az ágyból.- De az nyolckor lesz nem?

-De igen, úgyhogy semmivel nem vagy elkésve.

-Te is jössz igaz?

-Nem, Brazíliába leszek.- ingatja fejét.

-Akkor mégis kivel megyek?- akadt ki.

-Egyedül. Nyugi, Ney is ott lesz.

-Komoly.- ingatja fejét.- Ha ezt tudtam volna, el sem megyek.- akad ki még jobban.

-Madi, nyugi... Jó lesz!

-Ráadásul az exem is ott lesz.

-Icardi le se fog szarni.- próbálja nyugtatni.

-Jól van, nem érdekel. Valami csinibe elmegyek. EGYEDÜL.- hangsúlyozza a szót.

-Majd mesélj.- mosolyog a lány a kamerába.

A nap hátralevő részében egy tésztát dobott össze a lány, aztán összekészítette magát az esti programjára. 

Szettje egy lenge nyáriasabb fehér ruhára esett, illetve egy kötős magassarkúra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szettje egy lenge nyáriasabb fehér ruhára esett, illetve egy kötős magassarkúra. Haját hagyta a vállára omlani. Pontban 19.15-kor indult meg, kitudja hány emberen kell magát átvergődnie. Sokan lesznek az is biztos.

A stadionig semmiféle dugó nem volt, de amint odaért egyből hatalmas tömegbe ütközött. A biztonsági őrök kissé fenntartották az útját. A stadionba érve Kyliant pillantotta meg Neyyel beszélgetni, de már mezbe voltak mindketten.

-Sziasztok!- köszönt nekik.

-Szia!- köszöntek meglepetten felé.- Beengedtek egyből?

-Kissé furák voltak, de igen.- bólintott.

-Sziasztok!- lépett melléjük a híres Icardi. A fiúk kérdőn néztek felé, sosem szokott velük lenni. Valószínűleg a lány miatt jött ide. Viszont, Madi még csak rá sem nézett, ami Kyliannak kifejezetten tetszett. 

-Csá Mauro!- köszönt végül neki Ney.

-Mi a helyzet? Madi te hogy-hogy itt?- kérdezte, mire Kylian szemei kérdésére vérbe forogtak.

Obsession ~KM~Where stories live. Discover now