VII.

233 14 4
                                    

Végül egy egyszerűbb szettre esett a választása, ugyanis sem kedve sem igénye nem volt költözni, haragudott kissé a focistára.

Végül egy egyszerűbb szettre esett a választása, ugyanis sem kedve sem igénye nem volt költözni, haragudott kissé a focistára

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Így jó leszek?- lépett a tükörhöz Madi.

-Szép vagy szivem!- néz rá vissza Bruni mosolyogva.

-Köszönöm.- bólint a lány.- Lassan itt van Kylian sofőrje is.

-Rendben, akkor megyek. Megleszel?

-Talán.- von vállat.

-Baj van?- lép hozzá közelebb a legjobb barátnője.

-Haragszok rá.- sóhajt nagyot.- Bunkó volt velem és kioktatott.- panaszolja.

-Megértem, de csak félt.

-Mégis pont ő mért féltene?- akad ki.

-Mert talán bejössz neki.- forgat szemet.- Na itt van a herceged beosztottja.- pillant kifele.- Nyomás!

-Nem a hercegem.- mutat be a magyar lány a brazilnak.- Na hello!- csapja be maga után az ajtót.

Lassan ráérősen közelítette meg a focista által küldött kocsit, majd kedvesen köszöntve a sofőrt ült be.

-Jó estét Don!- mosolyog rá.

-Magának is Miss Madléna.- biccent kedvesen.

-Főnöke lenyugodott?- forgat végül szemet Madi.

-Én azt nem tudhatom hölgyem.

-Magával is ilyen?- faggatja a lány.

-Az előző barátnőjével rosszabb volt.

-Ugyan, én nem vagyok a barátnője.- közli.- De mért?

-Többször megcsalta a lány, azért nem bízik már semmi nőben.

-Értem.- bólint. Tehát a híres Kylian Mbappénak bizalmi problémái vannak. Állapítja meg magában.

Ez a kis beszélgetés pont megfelelő volt, ugyanis megérkeztek a stadionba, ahol millió kamera és rajongó vette őket körbe.

-Hogy kellene bemennem?- pásztázza az utat, amit teljesen elálltak.

-Bekísérem a VIP szektorig.- bólint sietősen, majd kinyitja előtte az ajtót.

Nem kellett több, az összes rajongó megrohamozta a fiatal lányt, aki őszintén nem tudta mit kellene csinálnia. Ekkor realizálta, hogy sosem lesz átlagos élete. Több ezer Mbappé fan vette körül, mind a focista nevét kiabálva a fülébe. Ha akkor ott Don nem lett volna, akkor be sem tudott volna jutni.

Nagy nehezen bejutottak az előcsarnokba, ahol a francia sietett feléjük.

-Jól vagy?- kérdezi a csapzott lányt, aki végül is 5000 rajongón vetette át magát az előbb.

Obsession ~KM~Where stories live. Discover now