XXI.

194 14 8
                                    

Heves csókcsatába kezdtek, mire Kylian óvatosan a lányt a pultra tette. Madi arcán kirajzolódott a meglepettség, hiszen most tudatosult az agyába, hogy ő most jelenleg mit is csinál. Kylian észre vette ezt, így egy pillanatra meg is szakítja a folyamatot majd a lány fele néz.

-Minden rendben?- kérdezi meg.

-Persze.- mosolyog rá Madi.

-Aludjunk.- lép ki lábai közül a focista, majd a fürdő irányába megy.

-Most mi a bajod?- sóhajt fel.

-Semmi.- von vállat Kylian.

Madléna nem akarta tovább faggatni a focistát, így szobája felé véve az irányt öltözött át pizsibe, majd a nagy franciaágyra vetette magát.

-Ugye ezt nem gondoltad komolyan?- jelent meg a francia egy szál törölközőbe.

Madi szemei egy kissé elidőztek kidolgozott felsőtestén, mire a focista nagy mosolyra húzta száját.

-Bejön?- néz le rá egósan.

-Mit nem gondoltam komolyan?- tér vissza a magyar lány a valóságba.

-Hogy itt alszol.

-Mért, mi ezzel a baj?- vonja fel szemöldökeit.

-Nem akarok nélküled aludni.

-És az öcsédnek mit mondasz reggel?

-Semmit.- von vállat.

-Nem hülye, egy 16 éves gyerekről beszélünk.

-Akkor megmondom, hogy együtt vagyunk.

-Biztos, hogy nem!- kerekedik felül Madi.

-Mért?- néz nagyot Mbappé.

-Nem kell mindent elmondani mindenkinek, egy pár nap múlva el lehet mondani, de konkrétan egy órája se vagyunk együtt.

-Igazad van.- bólint.- Akkor jóéjt!- csukja be szomorkásan a lány ajtaját.

-Várj!- szól vissza Madi.- Azt nem mondtam, hogy puszit nem adhatsz!

Mohón visszafut a lány ágyához, majd lehajolva egy szenvedélyes csókot lehel ajkára.

Az Amerikai út igazán jól sikerült, viszont azt, hogy Kylianék egy párt alkotnak azt senki se tudja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az Amerikai út igazán jól sikerült, viszont azt, hogy Kylianék egy párt alkotnak azt senki se tudja. Kivétel ez alól Ethan. Előtte nem lehetne ezt leplezni, hisz 16 éves korára olyan agya van, hogy előtte képtelenség is bármit titkolni.

-Kylian!- szólítja meg Ethan a bátyját.- Ma este hol voltál?

-Mért?- szaladt fel szemöldöke.

-Fájt a fejem aztán bementem a szobádba, de nem voltál ott.

-Ja, kicsit kiszellőztettem a fejem.- füllent Mbappé.

-Cipőd a helyén volt.- vázolja a további tényeket a kisebbik.

Obsession ~KM~Where stories live. Discover now