XXIII.

255 13 3
                                    

Holnap lesz Madi szülinapja, amiről a lány kicsit meg is feledkezett. Ezzel ellentétben, Kylian egyáltalán nem. Heves szervezkedésekben van már jó pár hete. Szeretné, hogy a legjobb szülinapja legyen a lánynak. Igaz, nincsenek együtt régóta, de szeretne neki örömet szerezni, hisz szereti Őt.

Viszont a nagy nap előtt még meg kell ejteniük Kylian szüleivel egy vacsorát, hisz a fiú megígérte ezt nekik, mert már nagyon kíváncsiak rá.

-Ez jó lesz?- veszi át már az 50. ruhát Madléna.

-Tökéletes, mint az előző.- válaszolja már unottan a focista.- Nem az elnökkel lesz randid!

-Jó hatást kell keltsek a szüleidben!

-Mondtam már, nekik az a fontos, hogy boldog legyek! Mivel az vagyok, felőlük lehetsz egy melegítős, kócos hajú lány is.

-Örülj neki, hogy ilyen szüleid vannak!- ül le Kylian mellé az ágyba.

-Mért a te szüleid milyenek? Sosem mesélsz róluk...

-Huh.- sóhajt egyet.- Nehéz velük...

-Mért?- érdeklődik.

-Kis dolgokból hatalmasat csinálnak, pletykásak, sosem fogadnak el és talán még ellenem is vannak...

-Mi az hogy ellened vannak?

-Irigyek az életemre.- von csak vállat a lány.

-Ezt miből veszed?

-Megjegyzések, pletykák.- áll vissza a tükör elé.- Ez lesz a nyerő ruha.- simít végig a ruháján.

-Csinos vagy!- lép mögé Kylian majd egy puszit nyom a lány fejére

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Csinos vagy!- lép mögé Kylian majd egy puszit nyom a lány fejére.

-Mehetünk?- perdül meg a lány, majd a focista után ő is lesiet a lépcsőn.

-Vezetsz vagy vezessek?- teszi fel a kérdést miközben felhúzza a cipőjét.

-Vezetek, tudom, hogy csak azért kérdezted mert inni akarsz.- nevet fel a lány.

-Nem szokásom annyira inni, de apának most van egy jó bora.- vakarja tarkóját.

-Jól van, nem bánom!- mosolyog a lány, majd leemeli Kylian kedvenc kocsijának a kulcsát.

Mégpedig egy Bugatti Chiron Sport kocsi. Kylian szemei egyből megakadtak a kocsikulcson, majd kérdőn a lányra néz.

-Biztos, hogy azt akarod vezetni?

-Szabad?- kérdezi kicsit bizonytalanul tőle.

-Neked mindent szabad!- öleli meg a lányt.- Menjünk!

-Megengeded?

-Meg!

Kicsit bizonytalanul fordítja el a kocsikulcsot, mire annak motorja felbúg. Kissé félénken Kylianra néz, aki biztatóan bólint. Kicsit bánja, hogy a lányt bizonytalan helyzetbe hozta, de nem baj, hogy belement. Bízik a lányba.

Obsession ~KM~Where stories live. Discover now