Kylian mindenkitől elköszönt, bár ez nem ment zökkenőmentesen. Sok gratuláció és a "beszéljünk pár mondatot, hisz rég láttalak!" mondatok már nagyon kiidegelték.
-Bocs haver, de sietek!- nézett fel Draxlerre aki éppen arról áradozott, hogy még mennyit játszanak együtt.
-Hazamész?- néz rá.
-Aha, van egy kis dolgom.- von csak vállat, de már nagyon menne.
-Vendég?- húzogatja száját a német.
-Dehogy!- legyint nevetve.- Barát.
-Menj csak, gratulálok még egyszer!- veregeti meg hátát, majd a csatár a kijárathoz indul, ahol szülei várják.
-Kisfiam!- szólítja meg anyja.- Gratulálunk!
-Köszi anya!- öleli meg, majd egy puszit is nyom arcára.
-Hazamész vagy ünnepelni?
-Haza.- bólint.- Jön át egy barátom vele "ünneplek"
-Kicsoda?- érdeklődik apa.
-Madi.- mondja, hisz pár szót beszélt már nekik a lányról.
-És ő is itt volt?- kíváncsiskodik Fayza.
-Itt, nem messze tőletek. De nem vagyunk most annyira jóba.
-Mit csináltál kisfiam?
-Bonyolult.- legyint csak Mbappé, majd két puszi után tőlük is elbúcsúzva hajt hazafele.
Madléna már a francia villa előtt türelmesen várja Bappét, aki kicsit késik. Körülbelül fél órát.
-Bocsi!- pattan ki a kocsiból.
-Végre!- száll ki Madi is.- Mi tartott eddig?
-Csak pár gratulációt köszöntem meg.- nyitotta ki a lány előtt az ajtót aki be is fáradt.
-Csak párat.- bólint.
-Mit igyunk?
-Pezsgőt.- lépett Madi a hűtőhöz.
Kyliannak nagyon tetszett, hogy otthonosan érzi nála magát a lány, ezt külön meg is jegyezte.
-Látom otthonosan érzed magad.- mosolyog.
-Eléggé.- bólint a lány, majd megbontja a pezsgőt.
-Mire iszunk?- kérdezi a focista.
-Rád.- mutat felé.
-Hogy?
-A mai teljesítményedre és a döntésre.
-Remek!- veszi el az egyik poharat, majd a lány szemébe néz.- Köszönöm, hogy ma ott voltál. Ez egy új kezdet az életembe!
-Sok szerencsét!- koccint vele a lány, majd belekortyol a szénsavas alkoholba.
-Neked is a PSG-nél!- majd ugyan azt teszi Kylian is.
YOU ARE READING
Obsession ~KM~
FanfictionMennyire tudja hatalmába keríteni a híres labdarúgót egy nagy döntés meghozatala? Azonban még magánéletében is gondok adódnak. Ebbe siet segítségére Madléna, a magyar pszichológus, aki Párizsba dolgozik. Csupán csak munka lesz ez neki vagy akár érz...