-Minden rendben?- szólalt meg végül Kylian a vonal másik végéről.
-Nem igazán.- suttogott a lány.- Betörtek hozzám.
-Bassza meg.- kerekedik fel a focista.- Odamegyek jó?
-Hívtam a rendőrséget, pár perc és itt vannak.- suttogja tovább.
-Addig ne tedd le!- kezdett el öltözni.- Pár perc és én is ott leszek.
-Hogy-hogy fent voltál?- érdeklődik Madi.
-Nem tudtam elaludni, gondolkoztam.
-A döntésen?- kérdezi.
-Igen.- bólint, mire nagy csattanást észlel a vonal túlsó oldaláról.
-Kivel beszélsz kislány?- ront be egy fekete alak a pszichológus lány szobájába. Válaszra sem kellett méltatnia, ugyanis a rendőrség rontott be a házba.
-Jöjjön le!- szólnak a betörőnek, aki ijedt arccal vánszorgott le a lépcsőről, majd az ajtóban Kylian jelent meg.
Madi inkább a lépcsőről szemlélte az eseményeket, vajon ez az ára, hogy jóban van a franciával?
-Honnan ismeri a hölgyet?- kérdezi a rendőr a betörőt.
-Tegnap láttam a stadionba.- bólint.- Hazáig követtem Kylian Mbappé sofőrét.
-Szóval Kylian Mbappé által ismeri.
-Igen.- bólint.
-Rendben, kérem vigyék be az őrsre!- int oda munkatársainak.- Nyomozást tartok a helyszínen, így csak 10 óra fele térhet vissza.- intézi szavait Madihez.
-De dolgoznom kell!- háborodik fel.
-Ma nem fogsz dolgozni.- néz rá Kylian.- Nálam leszel addig!- jelenti ki.
-Összepakolok.- megy fel a szobájába.
Pár ruhát bedob a táskájába, majd rejtegetett tárgyának helyét remegő kézzel keresi. A fegyver. Hová tegye, ahol a rendőrök nem veszik észre? Gondolkodás nélkül bevágta a táskájába, majd lesietett. A fegyvert még az apjától kapta, úgy mondd "védd meg magad kislányom" címmel. De nincs rá engedélye, így biztosan elvennék tőle, pedig értékes. Gondolja magában.
-Mehetünk.- szólal meg végül a lány, majd Mbappé a járgányához vezette. Mai útja egy Ferrarival lesz, így kissé a lány szeme meg is akadt a szépségen.
-Tetszik?- kérdezi mosolyogva a focista.
-Aha.- ül be csak szótlanul.
-Ne haragudj!- néz rá szomorúan.
-Nem a te hibád.- ingatja a fejét.
-De, nem gondoltam volna, hogy ez az ára annak, hogy jóba vagyunk.
-Hát látod.- von csak vállat.
-De nálam lehetsz pár napig.
-Amint vége van a nyomozásnak megyek haza!- szögezi le határozottan.- De kedves tőled, köszönöm.
-Csak segíteni szeretnék.
-Nem kell köszi, megoldom.
-De elég jól viselted a helyzetet.
-Pszichológus vagyok Kylian.- neveti végre el magát.- Büszke vagy rám?
-Alapból is.- mosolyodik el, végre nem fagyos a hangulat.
Mire az Mbappé rezidenciához értek addigra már hajnali 4 volt, a nap is kezdte magát megmutatni.
Álmosan foglalt helyet a nappaliban, mire a focista közölte vele, hogy van 1000 szobája, ne itt aludjon.
YOU ARE READING
Obsession ~KM~
FanfictionMennyire tudja hatalmába keríteni a híres labdarúgót egy nagy döntés meghozatala? Azonban még magánéletében is gondok adódnak. Ebbe siet segítségére Madléna, a magyar pszichológus, aki Párizsba dolgozik. Csupán csak munka lesz ez neki vagy akár érz...