Úristen...nagyon régen írtam, és talán ez azért van, mert hirtelen olyan sok tanulni valót kaptam, hogy ahogy haza értem nem volt időm írni a naplómba. De még élek! És azt kell, hogy mondjam...nagyon megszerettem a gimit. Virággal legjobb barátnők lettünk, Kinga is elviselhető (már kezdem megszokni a főnökös stílusát. A kirohanásaival még mindig nem tudok mit kezdeni...) A fiúkkal is jóban vagyunk, főleg Ricsivel. Kémián egymás mellett ülünk, és a szünetekben is jókat beszélünk. És akkor szót kell említenem még róla is...Cortezról. Szeptemberben nagyon jól megvoltunk, de utána már kihalt a kommunikáció kettőnk között. November negyedikén rájöttem, hogy szerelmes vagyok belé, amit csak Virág, Kinga (ő egyből kiszúrta) és persze anya meg apa.
Most épp itthon ülök, és apával egy kocsis filmet nézek, amit nem nagyon értek. Már két csomag popcornt megettünk, szóval nemsokára jönnek a pattanások...:( próbálok figyelni a filmre, hogy azért valamit megértsek, de csak Cortez jár a fejembe. Én soha nem voltam vele bunkó, szóval nem nagyon értem, hogy miért lett ilyen rideg. Talán írnom kéne neki? Vagy hagyjam az egészet? Ő úgyse érez irántam semmit.
~~~~
Miután vége lett a filmnek, közösen megvártuk az éjfélt, majd én elindultam aludni, mert ez a nap is teljesen kicsinált. Amikor már az ágyamban voltam, még egy kicsit megnyitottam a gépemet, és jól tettem, mert egy halom üzenetet kaptam.
Virág üzenete: BOLDOG ÚJ ÉVET RENIII! SZERI VAAAN.
Ezen az üzeneten ösztönösen elmosolyodtam, majd én is visszaírtam neki.
Kinga üzenete: Boldog új évet Renáta! Remélem ezután nem leszel ennyire szerencsétlen. Mert amit eddig láttam belőled, az kész káosz volt.
Reni üzenete: Köszönöm, neked is. És nem is vagyok szerencsétlen. Csak talán egy kicsit...
Még egy rakás üzenet volt a fiúktól, majd az utolsó üzenet megdobogtatta a szívemet. Cortez írt...kereken öt perce.
Cortez üzenete: Kitudsz jönni?
Reni üzenete: ???
Cortez üzenete: Itt vagyok a házatok előtt.
A szemem automatikusan kikerekedett. Most komolyan kint áll a hidegben és vár rám??
Reni üzenete: Oké várj egy kicsit...
Cortez üzenete: Várok
Reni üzenete: Nem kérdés volt, hanem kijelentés.
Gyorsan magamra kaptam egy normális nadrágot, és halkan leosontam a lépcsőn. Felvettem a fekete bakancsom, és a kabátomat, és óvatosan kinyitottam az ajtót, majd kimentem. Cortez lazán a kerítés mellett állt, egy pulcsiban. Hogy nem fagy meg? Amikor meglátott halványan elmosolyodott, majd közelebb lépett hozzám.
- Szia...te nem fázol? - nyögtem ki a legelső kérdést, ami először jutott eszembe.
- Nem, amíg vártam addig megszoktam. - vonta meg a vállát, mire rögtön megfogtam a kezét, ami jéghideg volt. Próbáltam az én kezemmel felmelegíteni, de nem jártam sok sikerrel. Viszont amikor rájöttem, hogy mit csináltam, fülig vörös arccal engedtem el a kezét.
- Szóval, miért vagy itt?
- Ja, csak úgy erre tévedtem, gondoltam benézek. - mondta szemtelenül, mire bennem felment a pumpa.
- Cortez, ez nem így megy. Több, mint három hónapja hozzám se szólsz, most meg csak úgy erre jártál? Te tényleg ennyire hülyének nézel? - kérdeztem, de választ már nem kaptam, mert Cortez megfogta a kezem és megcsókolt, pont abban a pillanatban, amikor egy tűzijátékot nem olyan messze fellőttek.
YOU ARE READING
Szjg másképp
FanfictionRentai Renáta élete teljesen felfordul amikor szülei meghalnak. Elhagyja Magyarországot és maga mögött hagyja régi életét, egyben a volt barátját Cortezt is. Pár évvel később visszatér a régi iskolájába, és szembe kell néznie a múltjával.