Épp informatika van, de én csak Cortezra és a csókra tudok gondolni. Miután Márk nevét mondtam, nyilván világossá tettem, hogy nem akarok vele lenni. Utána elengedett és elment. Nem kiabált, nem tette szóvá...egyszerűen csak lelépett. Én pedig nem mentem utána. Matekra is késve ért be majd egy szó nélkül leült mögém. És ez így ment egészen a nap végéig. Tesin olyan erővel lőtte be a labdát a kapuba, hogy az majdnem kiszakadt. Irodalmon elaludt, majd, amikor Kardos felkeltette megforgatta a szemét és tovább pihent. Kémián pedig nem is volt. Szerencsére a tanár valahogy nem vette észre, így nem írtak be neki hiányzást. Felálltam a helyemről, majd kimentem a mosdóba. Persze, csak Cortezt kerestem. Épp a büfé mellett ült, amikor meglátott engem. Megforgatta a szemét, majd felállt. Elhaladt mellettem, amikor megfogtam a karját.
- Mit akarsz? - kérdezte egy cseppet se kedvesen, miközben kirántotta karját a szorításból.
- Miattam ne viselkedj így. - suttogtam, mire gúnyosan felhorkant.
- Elmondanád, hogy ne viselkedjek? Reni...tegnap visszautasítottál egy idióta miatt. Három éve nem láttál, nem tudod, hogy hogyan viselkedek. Szóval jó lenne, ha leszállnál rólam. - mondta, majd elindult.
- Cortez! - hiába mondtam a nevét, nem válaszolt.
Kiléptem az aulából, majd elindultam haza, amikor is többen kezdték el kiáltani a nevem.
- Ren! - kiáltott Ricsi, miközben átkarolt. Egy mosolyt erőltettem az arcomra, majd ránéztem.
- Oké, mondj igent. - mondta, mire értetlenül néztem.
- Mire?
- Csak mondj igent. - ismételt meg kérését
- Hát...akkor igen. - mondtam, mire Ricsi mosolyogva bólintott.
- Zsolti, írd fel Ren-t is. Ő is jön saslikozni. - ordította a fiúnak, aki felírta a nevem sasli..hogy micsoda? Késő volt ellenkeznem...így úgy látszik ma megyek sütögetni.
~~~~
Amikor haza értem, ledobtam a táskám majd felmentem átöltözni. Kerestem valami kényelmeset, mire a választásom egy fekete gatyára esett és egy szürke pulcsira. A hajamat egy laza kontyba fogtam, majd felvettem egy szürke cipőt és elindultam Zsoltiék garázsához. Az úton bedugott füllel zenét hallgattam, és tudtam, hogyha Kinga itt lenne akkor kapnék a fejemre, hogy nem vagyok elővigyázatos.
Megálltam az ajtó előtt, de nem csöngettem. Felesleges volt, hiszen már max hangerőn ment a zene. Istenem...mire vállalkoztam. Bementem, majd elindultam a garázs felé. Hirtelen meglepődtem. Arra gondoltam, hogy több ezren lesznek, de csak az osztály volt. És persze én érkeztem utolsónak. Amikor Virág meglátott felállt a rozoga kanapéról, majd a nyakamba ugrott.
- De jó, hogy te is itt vagy. Kinga ma nagyon katonás hangulatban van. - röhögött Virág és elkezdett húzni a ,,csodás" kanapé felé. Remélem érződik az irónia.
Többek kezében láttam már saslikot, így nekem is megkordult a gyomrom. Vettem egy tányért, majd kettő pálcikát rápakoltam, és elővettem a minihűtőből egy zero sprite-ot. Visszaültem a kanapéra, és csendesen elkezdtem enni az ételem.
- Ne már Ren! Tök sok idő volt mire megcsináltuk a dolgokat, és te csak kettőt eszel? - feküdt le a kanapéra Ricsi, miközben szórakozott szemmel nézett rám. Az üres tányéromat leraktam az asztalra, mire ő a lábát az enyémre tette...és kényelembe helyezte magát.
- Persze nyugodtan helyezkedj el, ahogy neked tetszik. - néztem rá összehúzott szemmel, mire vigyorogva bólintott, majd a fejét rakta a lábamra.
- Kösz, így kényelmesebb. - nézett fel rám, mire elröhögtem magam.
- Nem így gondoltam. - próbáltam lelökni, de nem tudtam, ahhoz túl erős.
~~~~
Talán kilenc felé járhatott, amikor sikerült Ricsit lelöknöm magamról, majd a zsibbadt lábaimmal elindultam ki a garázsból egy kicsit levegőzni. Próbáltam nem Cortezre koncentrálni, és sikerült is. Talán csak párszor pillantottam rá. De ő levegőnek néz. Persze, amikor kiértem a kertbe, pont háttal állt nekem. Ekkora pechet...hangtalanul mellé léptem, majd megköszörültem a torkom. Cortez kezéből ijedten esett ki a cigarettás doboz, mire kérdően néztem rá.
- Most meg mit nézel? Elmúltam már 18, szóval legális. Kérsz? - nyújtotta felém a már félig elszívott cigit. Megvontam a vállam és elvettem, elkértem még a dobozt, mire értetlenül, de odaadta. A dobozt elraktam a zsebembe, majd, ami még a kezemben volt ledobtam a földre, és elnyomtam.
- Szerintem felesleges ezt a szar szívni. De mivel úgyse fogsz rám hallgatni tök mindegy mit mondok. Szóval már ha dohányzol, akkor legalább ne előttem tedd. Kösz. - mondtam, majd visszamentem a garázsba.
~~~~
Lassan tíz felé járhatott, és már mindenki elment, kivéve engem. Meg persze Zsoltit, mivel itt lakik. Látszólag nem zavarja, hogy még itt fekszek a koszos kanapéján, sőt szerintem nem is veszi észre jelenlétem, mivel a tv előtt ül, és nyomkodja a konzolt. Ha jól látom valami hülye autós játékot játszik. Érett 17 éves fiú.
- Te nem akarsz haza menni? Nem zavar, hogy itt vagy, csak gondoltam, hogy fáradt vagy. - szólalt meg hirtelen Zsolti, mire ijedten összerezzentem.
- Ja de bocsi, már megyek is. - mondtam zavartan, majd gyorsan kiviharoztam a garázsból. Lassan elsétáltam a házig, majd álmosan megfürödtem és bebújtam a meleg ágyba. Már majdnem lecsuktam a szemem, amikor üzenetem jött. Vakon kitapogattam a telefonomat, és megnyitottam az értesítést.
Ismeretlen szám: Remélem jó napod volt! Aludj jól.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Szjg másképp
ФанфикRentai Renáta élete teljesen felfordul amikor szülei meghalnak. Elhagyja Magyarországot és maga mögött hagyja régi életét, egyben a volt barátját Cortezt is. Pár évvel később visszatér a régi iskolájába, és szembe kell néznie a múltjával.