GÓLYATÁBOR 2

958 23 2
                                    

 Megálltunk a hotel előtt amikor az ofő megszólalt.

- Sajnos csak két szobát tudtunk kibérelni, így a lányok külön és a fiúk is.

Miután gyorsan lepakoltuk a cuccainkat, eldöntöttük, hogy ki melyik ágyon alszik, írtam anyunak, hogy megjöttünk és minden rendben van.

~~~~

A nap végére sokan lefáradtunk, köztük én is. Voltunk fürödni, majd egy kicsit ismerkedtünk, majd a tanár még beíratott minket számháborúra, ahol jól leharcolódtunk. De este mi lányok, (még Kinga is) átmentünk a fiukhoz és páran feldobták az ötletet, hogy játszunk felesz vagy merszt.

- Felelsz, vagy mersze Reni? - kérdezte Ricsi, aki Cortezzel egy idős.
 

-Inkább merek.- mondtam, de rögtön utána megbántam. Jobban jártam volna ha inkább felelek.

- Oké akkor csókold meg az egyik fiút. - kezdett el röhögni, mire azonnal megráztam a fejem.

- Bocs, de nem...lehet ti fiúk cikinek fogjátok tartani, de én még nem csókoltam meg senkit, és szeretném ha az első igazi lenne. - sokan meglepődtek a válaszomon, de Kinga és Virág egyetértően bólogattak. 

- Én megértem Ren, bocs, hogy ezt kértem tőled. Remélem nincs para köztünk. - mondta Ricsi lesütött szemmel. 

- Semmi gond...de ha most nem baj akkor inkább visszamegyek a szobámba.  

 

Ennyi lett volna ez a második rész remélem tetszett a helyes írási hibákért bocsi.

Sziasztok!




Szjg másképpOnde histórias criam vida. Descubra agora