Összetörve ültem az ágyamon, miközben az egész párnámat könnyek borították. Apu mondta el, hogy a nagyi meghalt. Olyan fiatal volt...még a hatvanat se töltötte be. A telefonom pittyegése zavart meg a gyászolásomat.
Virág üzenete: Sziaaa! Van kedved talizni a plázában? Kéne pár ruhát vennem holnap a suliba.
Nem akartam neki nemet írni, hiszen végre van egy barátnőm, és nekem is kéne pár ruha. Meg egy-két füzet.
Reni üzenete: Szia, persze, neked mikor lenne jó?
A lány rögtön válaszolt... Úgy látszik csak arra várt, hogy én írjak.
Virág üzenete: Még hajat akarok mosni szóval egy óra múlva?
Reni üzenete: Okés akkor ott találkozunk.
Virág üzenete: Oki!
~~~~
Két szatyorral és egy doboz pattogatott kukoricával léptem be a lakásba este tízkor. A szüleim nagyon mérgesek voltak rám, hiszen holnap iskola, és még nem pakoltam ki. De azért láttam rajtuk, hogy örülnek amiért végre van egy barátnőm. Virággal az egész plázát végig jártuk. Bementünk a könyvesboltba, ahol megvettem a két kedvenc könyvemet, Virág pedig egy mangát választott. Azután bementünk pár ruha boltba, ahol nevetve próbáltunk fel hülye ruhákat, majd végül vettem magamnak egy fekete garbót és egy piros pulcsit. És persze egy kék farmert. Virág mindenféle virágos pulcsikat és egy zöld gatyát vett. Meg egy méhecskés fejpántot. Amit nagyon nem értek. Azután beültünk egy filmre, amit végig röhögtünk, így a többi néző kicsit mérgesen pillantott ránk, de mi ettől még jobban kacagtunk.
~~~~
Félig száraz, félig vizes hajjal álltam meg a gardróbom előtt majd fogatam a székem és óvatosan felálltam rá. Egy óriási dobozt vettem le a szekrényem tetjéről majd lefújva róla a port kinyitottam. Ezt még a nagyitól kaptam nyár elején, és megkért, hogy csak ma nyissam ki és utána hívjam fel. A szemem megtelt könnyel, hogy már nem tudom tárcsázni a számat. Egy levél volt a zacskó tetején, így kérdően bontottam ki és olvastam bele.
Reni!
Remélem bírtál magaddal és csak az iskola kezdete előtt egy nappal bontod ki a csomogat. Erről ne szólj a szüleidnek. Maradjon a kettőnk titka! A szatyor tartalma segítség a következő négy évedre. Remélem, hogy ezeket fogod hordani, tudom már kicsit régiek, de az én időmben még divat volt, és remélem majd visszajön ez a fazon.
Sok szerencsét a holnapi naphoz juharszirupom.
Nagyi!Sírva raktam le a levet, majd rögtön a beceneven kezdtem el röhögni. Mivel ő Canadában élt, mindig is juharszirupnak hívott, mert szerinte olyan kedves és édes vagyok, mint az öntet. Kíváncsian nyitottam ki az óriási szatyort, amiben először egy fekete fehér kockás blézer volt, egy ugyanolyan szoknyával. Az alatt pedig egy fehér kis top. Pont olyan ami eltakarja a kívánt dolgokat és alig mutat a hasamból. Ezalatt volt még egy fekete hajpánt, de nem olyan gyerekes, hanem pont korombelieknek való. Az utolsó előtti darab a kedvenc parfümöm volt, majd a legutolsó dolog pedig egy kis doboz, amiben egy filctol és egy kis lakat volt. Na meg persze pénz... utáltam amikor a nagyi valamennyi összeget adott. Most mégis mosolyogva raktam el a pénztárcámba az összeget, majd hanyagul dobtam be a táskámba. Abban a percben pedig észrevettem, hogy az iskola táskám is fekete fehér kockás, így pont passzol hozzá a ruha. A holnapi napon még ünneplőbe kell menni, de utána biztos vagyok benne, hogy ezt fogom felvenni. Elraktam a dobozt, majd lefeküdtem az ágyamra, de valamiért nem jött álom a szememre. Elkezdtem egy kicsit olvasni, amikor a telefonom pittyegett. Érdeklődve néztem meg, hogy ki lehet az aki fent van hajnali négykor még, de amint megláttam a nevet a szívem hevesebben kezdett el verni.
Cortez üzenete: Na mizu turbó? Holnap iskola, te pedig még mindig fent vagy.
Reni üzenete: Nem tudok aludni, a nagyim...meghalt
Cortez üzenete: Sajnálom...
Ezután nem tudom mennyi ideig beszéltünk írásba amikor Kinga írt rám.
Kinga üzenete: RENÁTA! Hajnali öt óra van, te és Cortez pedig még mindig ébren vagytok. IRÁNY ALUDNI, MERT HOLNAP ISKOLA, TE NAGYOKOS!!
Reni üzenete: De hiszen te is ébren vagy....
Kinga üzenete: Én eddig aludtam és most azért keltem fel, hogy elmenjek futni.
Ezután gyorsan elköszöntem Corteztől és lehunytam a szemem. Abban a percben pedig megszólalt az ébresztőm. Hosszú napom lesz ma.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Szjg másképp
ФанфикRentai Renáta élete teljesen felfordul amikor szülei meghalnak. Elhagyja Magyarországot és maga mögött hagyja régi életét, egyben a volt barátját Cortezt is. Pár évvel később visszatér a régi iskolájába, és szembe kell néznie a múltjával.