CORTEZ SZEMSZÖGE. (10-dik vége)

466 16 11
                                    

Eltelt egy év...azóta nem hallottam Reni felől. Jó ez nem annyira igaz, mert Ricsi néha beszél vele, meg persze Virággal is tartotta a kapcsolatot. Így annyit tudok róla, hogy összejött azzal a genyó Márkkal. Én pedig egyre inkább a bulizásokkal foglalkoztam. Tudom nagyon durva lesz, amit most mondani fogok...de összejöttem Edinával. Vagyis nem emlékszem rá, hogy együtt vagyunk, de pár hete csak úgy elém jött, és lesmárolt. Kicsit tapadós a csaj, de kilehet bírni.

~~~~

Amikor vége lett a tanításnak, megkaptuk a bizonyítványunkat, akkor Ricsivel együtt kiléptünk az ajtón, majd elindultunk haza.

- Nem fogod elhinni mit tudtam meg. - szólalt meg Ricsi, mire unottan vontam fel a szemöldökömet.

- Ha valami idióta baromság, akkor nem vagyok kíváncsi rá.

- Reni visszajön a suliba. Jövőre újra velünk lesz. De ő még nem tudja. - mondta, mire azonnal megtorpantam. Hogy tessék?

- Akkor te honnan tudod, ha még ő se tudja?

- Az legyen az én titkom. Szeretném, ha összekapnád magadat, mert most is csak éppen, hogy átmentél minden tantárgyból. - mostanában nem nagyon értem Ricsit. Olyan, mintha az apám lenne. Megtilt mindent, amit én szeretek. Meg ő mondja, hogy tanuljak, miközben ő is csak hármasokkal megy haza. Jó mondjuk én kettesekkel, de most ez lényegtelen.

- Jó, akkor majd csak pár tantárgyból fogok megbukni. Majd írj rám. Csá! - intettem neki, majd bementem a házba. Felmentem a szobámba, és azonnal bekapcsoltam a gépem. Beírtam Reni nevét, majd rákattintottam a profiljára. Sokkal szebb lett...! Ezt a baromságot...Reni mindig is szép volt. Az utolsó képet pár napja töltötte fel, amin épp palacsintát eszik, két másik lánnyal. De nem látszik boldognak...

Tovább néztem a profilját, de bár ne tettem volna! A következő kép, ami a szemem elé tárult, az egy közös képe volt Márkkal. Itt viszont lehet látni, hogy a mosolya őszinte. És a ,,legjobb" rész, pedig, hogy nagyon szerelmesnek néz ki.

Nem kéne, hogy haza jöjjön...

Szjg másképpWhere stories live. Discover now