AUGUSZTUS 30. RENI SZEMSZÖGE

402 20 12
                                    

Kissé morcosan és szomorúan de elindultam a repülő felé. Ma megyek vissza Budára és kezdem újra a 11. a Szent Johannába. Úgy érzem feltudtam készülni az ottani nehézségekre. Márk legalább utánam jött. Amúgy ő már előttem visszament Pestre, de ugyanúgy együtt vagyunk. Boldog vagyok vele. Azt hiszem....Senki nem tud arról, hogy visszamegyek a suliba, csak Máday meg az igazgató. Nehéz szívvel hagyom itt Regit és Tinát...Ők tartották bennem a lelket tavaly.  Persze Virággal és Kingával tartottam a kapcsolatot, de nekik inkább hazudtam...hiszen ők nem voltak itt így nem láttak, hogy min mentem keresztül. Ahogy Ő sem...Cortez...Azóta, hogy eljöttem nem hallottam semmit róla... Ezekkel a gondolatokkal hunytam le a szemem a gépen, majd két óra múlva már landolt is a gépen Magyarországon. Amikor leszálltam a szememmel Márkot kezdtem el keresni, mert írta, hogy kijön értem. Apró gesztus. Micsoda közhely. Amikor megtaláltam a barna hajkoronát egyből odafutottam hozzá és szorosan megöleltem. Illata belekúszott az orromba. Tipikus citromfű illata van, ezt használja megismerkedésünk óta. De Corteznek...neki mentolos illata van, ami sokkal jobb. De mi már szakítottunk. Így van ez rendjén.

- Milyen volt az út? - kérdezte miközben óvatosan átkarolt.

- Unalmas.

- Várod már a suli kezdést? Ki tudja, hogy mész?

- Senki nem tudja, csak az igazgató. Nem nagy dolog, egy picit izgulok mert már a lányokkal sem beszéltem egy ideje. Legalább Ricsi örülni fog. Folyton írt, hogy mennyire hiányzom neki. - mondtam.

- Értem, hát tudod ha bármi van nyugodtan hívj fel. Majd kiosonok a suliból.

- Nem lesz semmi bajom. Már nem vagyok 14. Eltelt 3 kemény év. Azalatt megerősödtem. 17 éves vagyok, a legnagyobb félelmem, most a tanulás. Szóval nem foglak hívni. - jelentettem ki. Már nem vagyok 14. Semmi nem érdekel a világon. 3 év alatt teljesen megváltoztam. Egy realista, viszonylag rossz tanuló lettem. Most már nem vagyok az a kislány aki folyton a fiukról álmodozott. Aki olyan naiv volt, hogy mindent elhitt mindenkinek. Többé már nem. Most már ez vagyok. Ez az igazi Rentai Renáta. És senki nem tud megváltozni. Ha valaki megpróbálna, akkor sem sikerülne neki.


Szjg másképpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin