𝘊𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘢 𝘷𝘪𝘣𝘦
𝘉𝘢𝘣𝘺, 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘪𝘥𝘦?
𝘐 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘦𝘺𝘦𝘴
𝘐 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘴𝘵𝘢𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵, 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵, 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵
𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘢 𝘥𝘳𝘪𝘷𝘦
𝘔𝘢𝘺𝘣𝘦 𝘸𝘦 𝘤𝘢𝘯 𝘩𝘪𝘵 𝘵𝘩𝘦 405
𝘏𝘺𝘱𝘯𝘰𝘵𝘪𝘻𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵𝘴
𝘔𝘢𝘯, 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘶𝘴𝘵 𝘣𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘧𝘦.
.
Her hafta sonu özellikle pazar günleri Sano ailesiyle akşam yemeği yerdiniz. Sen ve Draken. Bu bir gelenek haline gelmişti. Hafta sonlarını esktra sevme nedeniniz haline gelmişti.
Sen ve Emma yemek yapar. Abileriniz birlikte oyun oynar, takılır bazen tartışır, büyük bana Sano hiç kimseyi takmadan gazetesini okurdu.
Bunu o kadar seviyordun ki. Belkide herşeyden daha fazla.
Yemek hazır olduğunda ve hepiniz sofraya oturduğunuzda. Kimin nerde oturması konusunda kavga çıkardı. Sonuç hep aynı. En başta büyük baba otururdu.
Onun karşısında ve masanın diğer başında Shinichiro otururdu. Abin ve sen yan yana ve karşınızda Emmayla Mikey olucak şekilde otururdunuz.
İlk öpücüğünü aldığından bu yana Mikeyle pek dialoga girmemeye çalıştın. Bu konuyu açmadı bile.
Nasıl davranman gerektiğini kestiremiyordun. Soğuk kanlılığını korudun ve hep onu selamlarayarak güne devam ettin.
Nasıl davranacağını bilemiyorken birde üstüne üstlük Mikey bu gün abinin yerine senin yanında oturmak için tutturdu. Abin daha fazla baş ağrısı çekmektense yerini Mikeye verdi ve Emmanın yanına geçti.
Normalde Draken ve Emmayı shipler ve onlarla dalga geçerdin ama şu an durum farklı.
Mikey sakince yanına oturdu ve dua ederek yemeğe başladınız.
Masanız asla sakin olmazdı. Hep birileri gününü anlatır yada bir konuyu tartışırdınız.
Hep onları dinlemeyi tercih eder ara sıra anlattıkları komik şeylere gülerdin. Bu gün garip bir şekilde daha daha sakinsin.
Shinichiro bunu fark etmiş olucak ki seninle konuştu
"Ufaklık"
Tabağında çatalla paraladığın yemekten başını kaldırıp ona baktın
"Efendim"
"Manjiro yanında oturarak seni rahatsız mı ediyor? Neden sakinsin"
"Ben birşey yapmadım"
Mikey senin konuşmanı beklemeden cevap verdi.
"Ah hayır, rahatsız değilim"
"Eğer seni rahatsız ederse bana söyle, ona iyi bir ders vereceğim"
Emma abisinin söylediğine kıkırdadı.
"Tamam" gülerek ona yanıt verdin.
"Lorayı benden daha çok seviyorsun abi"
Mikey yemek dolu ağzıyla konuştu. Ellerini karnında birleştirdi ve surat asdı. Bu hali çok komikti.
Devamında neler olduğunu dinlemedin bile. Muhtemelen Shinichiro küçük kardeşini sinirlendirir ve tartışırlardı. Emma onlara güler abinse sakince izlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo卍Revengers • FEELS •
FanfictionHiç bir olaya karışmaman karşılığında Tokyo Revengers evrenine geçiş yaparsan? Kendi scriptimden ilhamlanarak <3