Hinata ve Takemichinin düğününden sonra herkesin kendi işine geri döndüğü zamanlardı.
Akashi kardeşler de yeni youtube videoları için konu arıyorlardı. Arkadaşlarını bu işin içine katmayı severlerdi.
Abilerine banka hesabının çalınması şakası, Shinichiroya Emma hamile şakası, Bajiye kedisini kaçırmak şakası, İzanaya uyuduğu sırada bıyık çizmek şakası (en risklisi buydu) ve daha neler.
Şaka videolarını severlerdi hatta en çok onlar izlenirdi ama ara sıra challenge videoları da yaparlardı.
Şimdi akıllarına esen bir soru cevap videosu olmuştu.
Kendilerine kurban olarak Mikey ve Lorrein çiftini seçtiler.
Çünkü bu ikisinin sosial hayatı cidden ilgi çekiciydi.
Ülke şampiyonu yakışıklı motor yarışçısı, ve güzel balerin sevgilisi.
İkisi de sosial medyayı düzenli kullanırlardı ve tanınırlardı.
Bu yüzden seyircilerden bu çif için bir soru anketi yapmalarını istediler.
Çifti video için ikna etmek zor olmuştu çünkü ikiside özel hayatlarındaki mahremiyyetlerine önem verirlerdi.
Yinede videodan gelecek paranın yarısını teklif edince hayır diyememişlerdi.
Bilirsiniz youtube videolarından iyi para gelirdi.
Kameralar açılmış odalar ve sorular hazırlanmıştı.
Konsepte göre Senju Lorrein ile birlikte, Sanzu Mikey ile birlikte video çekeceklerdi.
Aynı soruları çifte ayrı ayrılıkta sorarak cevaplarını kayıta alacaklardı.
Böylece çekimler başlamıştı.
Çift yerlerini almış kendilerine gelecek soruyu bekliyordu.
Senju kamera arkasında durarak tüm ekranı Lorrein için boş bırakmıştı. Sadece Senjunun sesinin duyulması yeterliydi.
Tüm Ekranda sandalyesine oturmuş soruları bekleyen Lorrein gözüküyordu.
Seyircilere merhaba diyip konsepti ve konukları açıkladıktan sonra sıra sorulardaydı.
Senju ilk soruyu sorarak asıl olayı başlattı.
"İlk soru, nasıl tanıştınız ve bir biriniz hakkında ilk izleniminiz neydi?"
Lorrein aklına gelen anılarla anlık gülüp bakışlarını kaçırdı. Daha sonra tüm dikkatini kameraya verdi.
Şimdi hayatlarını tamamen değiştirmişlerdi ve eski çete konularını açmıyorlardı.
Bu yüzden dikkatlice cevap verdi.
"Biz aslında abim sayesinde tanıştık. Mikey onun arkadaşıydı ve bir gün okul çıkışı tesadüfen karşılaştığımızda tanışmıştık. Üçümüzde daha çoçuktuk"
Senju memnun ifadesiyle cevabı dinledi.
"Peki ilk izleniminiz?"
"Hmm, sanırım onun şımarık bir aptal olduğunu düşünmüştüm"
Gülmemek için zor durarak cevap verdi Lorrein.
Senju kendini tutamayarak kıkırdamıştı bile.
Aynı anda Sanzu da başka odada sorusunu Mikeye sunuyordu.
"Soru 1, nasıl tanıştınız ve bir biriniz hakkında ilk izlenimiyiz neydi?"
Mikey gülüşünü saklama gereği duymadan elini çenesinin altına koydu. Buna cevap vermekten zevk aldığı belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo卍Revengers • FEELS •
FanficHiç bir olaya karışmaman karşılığında Tokyo Revengers evrenine geçiş yaparsan? Kendi scriptimden ilhamlanarak <3