𝘜𝘻𝘶𝘯 𝘻𝘢𝘮𝘢𝘯𝘥ı𝘳 𝘩𝘢𝘴𝘳𝘦𝘵 𝘬𝘢𝘭𝘥ı𝘮 𝘺ü𝘻ü𝘯𝘦
𝘔𝘶𝘩𝘵𝘢𝘤ı𝘮 𝘪𝘯𝘢𝘯 𝘴𝘦𝘯𝘪𝘯 𝘣𝘪𝘳 𝘵𝘦𝘬 𝘴ö𝘻ü𝘯𝘦
𝘠𝘢𝘭𝘷𝘢𝘳𝘴𝘢𝘮 𝘢ğ𝘭𝘢𝘴𝘢𝘮 𝘬𝘢𝘱𝘢𝘯𝘴𝘢𝘮 𝘥𝘪𝘻𝘪𝘯𝘦
𝘋ö𝘯𝘦𝘳 𝘮𝘪𝘺𝘪𝘻 𝘺𝘪𝘯𝘦 𝘦𝘴𝘬𝘪 𝘨ü𝘯𝘭𝘦𝘳𝘦?𝘚ö𝘺𝘭𝘦 𝘣𝘶𝘭𝘥𝘶𝘯 𝘮𝘶 𝘢𝘳𝘢𝘥ığı𝘯 𝘢ş𝘬ı 𝘴ö𝘺𝘭𝘦
𝘠𝘰𝘬𝘴𝘢 𝘺𝘢𝘭𝘯ı𝘻 𝘮ı𝘴ı𝘯 𝘴𝘦𝘯 𝘺𝘪𝘯𝘦?
𝘉𝘦𝘯𝘪𝘮 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘣𝘰𝘺𝘯𝘶 𝘣ü𝘬ü𝘬
𝘎ö𝘻ü 𝘺𝘢ş𝘭ı 𝘵𝘦𝘬 𝘣𝘢şı𝘯𝘢.
.
Gece yarısı acil Toman toplantısı yapılmıştı. Sabah Tenjiku ile yapılacak savaşın haberi verilmişti.
Bu sırada Hakkai, Mitsuyanın ve Nahoyanın tenjiku üyeleri tarafından saldırıya uğradığı haberini vermişti.
Herkes bir anda umutsuzluğa kapılınca Mikey onları toparlamıştı. Herkese motivasyon vermiş ve dinlenip güç toplamalarını söylemişti.
Toplantı sonunda, herkes dağıldığında Takemichi sana endişeli gözlerle bakmıştı. Başından beri endişeli ve sessiz gözüküyordun. Bu onu endişelendirmişti.
Aynı şekilde Mikey ve Drakenide. Herkes dağılırken ikisi sana yaklaştı.
"Lora iyi misin? Bu gün dalgınsın"
Keşke ona yarın sabah neler olacağını anlatabilseydin.
Draken elini senin omuzuna koydu.
"Merak etme tamam mı, biz kazanıcaz"
"Evet, biliyorum"
En sahte ve zorunlu gülüşünü gösterdin onlara.
Birlikte tapınaktan çıkıp motorlara ilerlediğinizde cesaretini toplayıp ağzını açtın.
"Kenny, bu akşam Sanolarda kalalım mı? İkimizde"
Drakenin ne diyeceği belliydi
"İyice dinlenmemiz gerek Lorrein, yarın sava-"
Lafını yarım bıraktın
"Biliyorum ama bu akşam eve gitmek istemiyorum. Emma ile uyumak istiyorum"
Draken durdu ve sorgulayıcı bakışları ile sana baktı.
Moralinin bozuk olduğu tüm halinden belliydi. Kız kardeşini kırmak istemezdi.
"Peki, ama gider gitmez uyumamız gerek. Oyalanmak yok"
"Tamam"
Bir tane daha sahte gülücük.
Motorlara binmeden önce Mikey sana yaklaştı ve kulağına eğildi.
"Ne yani benimle uyumayacak mısın?"
Anlaşılan Mikey onun için yaptığını sanmıştı ama Emmanın adını duyunca yanıldığını anlamıştı.
Bu defa içinden gelen ama buruk bir gülüş takındın. Elini Mikeyin yanağına koydun ve okşadın.
"Seninle daha çok gecemiz olucak, bu geceyi Emmaya ayırmak istiyorum"
Yalan söylüyordun. Mikey ile de pek fazla geceniz kalmamıştı.
Mikey ikna olmuşa benziyordu ki yanağındaki elini öptü ve kendi motoruna ilerledi.
"Hadi muhabbet kuşları, kesin şunu da gidelim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo卍Revengers • FEELS •
Hayran KurguHiç bir olaya karışmaman karşılığında Tokyo Revengers evrenine geçiş yaparsan? Kendi scriptimden ilhamlanarak <3