𝟸𝟿. ʟɪᴛᴛʟᴇ ʙɪᴛ ɴᴀᴜɢʜᴛʏ

703 74 112
                                    

𝘚𝘰 𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘶𝘵 𝘮𝘺 𝘯𝘢𝘮𝘦,
𝘚𝘰 𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘶𝘵 𝘮𝘺 𝘯𝘢𝘮𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶
𝘚𝘰 𝘨𝘦𝘯𝘵𝘭𝘺, 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘢𝘺

.

.

Bu gün Toman kaptanlarının toplantısı vardı. Eski ve dökük bir binada.

Tüm kaptanlar ve kaptan yardımcıları burdaydı.

Tartışılıcak olay belliydi. 2ci bölük kaptan yardımcısı Hakkainin abisinin 1 ci bölük kaptanı Takemichi ile yaşadığı gerginlik.

Binaya Drakenle birlikte girdiniz. Anlaşılan en son gelen sizlerdiniz çünkü herkes burdaydı.

Kaptanlar sırayla oturmuştu ve hepsinden uzakta en tepede Mikey bacaklarını açıp kurulmuştu demirlere.

İçeri girdiğinizde tüm kaptanlar ayağa kalktı. Yardımcı liderlere saygı duyuyorlardı.

Herkesin dikkatini anlık olarak çekmiştiniz, özellikle sırıtarak sana bakan Hanma.

Mikey aranızdaki çekimi görmüş ve rahatsız olmuş olucak ki, hemen konuyu açtı.

"Anlatın"

Hakkai durumu anlattı ve Tomandan ayrılmak kararı aldığından bahsetti.

Tüm konuşma boyunca Hanmanın senin üstünde dolanan bakışları dikkatini çekti. Dikine giderek sende gözlerini kaçırmadın.

Mikey yine bunu fark etmiş olucak ki, boğazını temizledi ve konuşmaya başladı.

"Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, Ryugujiler?"

Demek artık 'Ryugujiler' ha? Ken-chin ve Loraya noldu?

Abin konuşmaya başladı.

"Benim için farketmez, Mitsuya karar versin"

Ve sana baktı devam etmen için.

"Evet, Hakkainin sorumluluğu Mitsuyaya ait, son sözü o söylesin"

Mikey sizden onay almakla falan ilgilenmiyordu. Sadece bakışmanızı böyleme çalışmıştı.

Mitsuya ile konuşmaya başladığında, Draken yavaşca koluna dokundu ve fısıltıya konuştu.

"Kışkırtma onu Lorrein, sırası değil"

Kulağına ulaşmak için biraz ilerledin.

"Kimseyi kışkırttığım yok, umrumda değil"

"O zaman şu herifle bakışmayı kes, yoksa onu toplantıda saygısızca flört yaptığı için pataklayacağım"

"Pekala"

Son kez Hanmaya baktın ciddi suratınla ve olaya odaklandın.

Uyarıyı almıştı ve sırıtmayı bıraktı.

Toplantı sonunda Mitsuya bizzat Taiju ile konuşma kararı aldı.

Herkesin onayını aldı ve yola koyuldu.

Toplantı çıkışında her zaman yaptığınız gibi, 3 lider herkesin gitmesini beklediniz.

"Ne dersin Ken-chin, Mitsuya Taijuyu ikna eder mi?"

Abinin konu hakkında ne düşündüğü Mikeyin umrunda değildi. Yinede konuştu çünkü sizi daha fazla tutmak istedi.

"Mitsuya zeki birisi, başarır"

Sana fikrini sormadı çünkü konuşmuyordunuz. Abin görevini anladı ve sana sordu.

"Sence Lorrein?"

Tokyo卍Revengers • FEELS •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin