𝟻𝟺. ᴡᴏᴜɴᴅ

633 75 86
                                    

𝘔𝘢𝘺𝘣𝘦 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵,
𝘮𝘢𝘺𝘣𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘤𝘢𝘯 𝘣𝘦
𝘉𝘶𝘵 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘧 𝘪𝘵'𝘴 𝘺𝘰𝘶, 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘮𝘦?
𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘮𝘦?
𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘮𝘦?

.

[ Yazar tavsiyesi: Bölümü okurken dinleyebileceğiniz şarkılar-
~ The world we know
~ W.D.Y.W.F.M ]
.

Çete üyeleri kavga etmeyi durdurmuş karşı karşıya duran iki lideri izliyordu.

Mikey aşağı inmiş ve Takemichinin karşısına dikilmişti.

Kolundan tutarak ayağa kalkmana yardım etmişti İnupi. Böylece onları görebiliyordun.

"Neden geri döndün?"

Mikey neftet dolu gözlerle Takemichiye bakarak sordu.

"Gelecekteki Mikeye seni kurtaracağıma dair söz verdim. Gelecekteki sen beni öldürmeye çalıştın. Sonra da kendi canına kıyarak her şeyi bitirmek istedin"

Gelecekte intihar etmesine neden olan şeyin seninle bizzat alakalı olduğunu biliyordun. Bu yüzden gözlerini ondan ayırmadın.

Onlara en yakında duran Taiju duyduklarının ne anlama geldiğinu algılamaya çalışıyordu.

"Gelecekteki sen mi? Bu da ne demek?"

Taiju kendi kendine durumu sorgularken arkasındaki Sanzu yavaştan ayaklanıyordu.

"Fakat daha sonra benden yardım istedin. Gerçek hisslerine ilk kez orada şahit oldum. Elini sıkmam burada sonra hamlemi yapmam için bir tetikleyici oldu"

Takemichi konuşmasına devam ederken Sanzu Taijunun arkasından koşarak ona saldırmıştı.

Taiju duyduğu sesle kafasını geriye döndüğünde Sanzu çoktan katanası ile belinin tamamına bir kesik atmıştı.

"SANKİ YAPTIĞINI YANINA BIRAKIRDIM DA"

Önünde acıyla bilinçsizce yere serilen adama baktı Sanzu. Muhtemelen ona bağırmasını duymamıştı bile.

Hayretle onu izleyen Takemichiye döndü yüzünü.

"Hanagaki Takemichi, kendine zaman sıçrayıcısı diyorsun da onun kaderinin önemini hala anlayamamışsın"

Mikeyi kastediyordu.

Konuşması sinirini bozdu ve İnupinin kollarından kurtulup onlara doğru yürüdün.

İnui seni tutmaya çalışmıştı ama ona geride durması için işaret etmiştin.

"Kaderi çoçukluğundan beri belliydi. Onun oluşan ceset yığınlarından başka yürüyecek yolu yok"

"KAPAT ÇENENİ SİKTİĞİMİN ŞEREFSİZİ"

Daha Takemichi ağzını açıp Sanzuya cevap veremeden senin ona bağırmanla susmuştu. Şimdi Mikey dahil herkesin dikkati üzerindeydi.

Sanzu sinirden kızarmış gözleriyle sana döndü.

"Ne?"

"Onun kaderi hakkında hiçbir bok bilmiyorsun. Karanlık dürtüymüş, sikerler. Şu an Mikey bu kadar yozlaşmışsa hepsi senin suçun. Onun bu hale gelmesinin sorumlusu sensin. Şimdi bunun başından böyle bu şekilde olduğu hakkında zırvalamayı kes"

Sanzu homurdanmaktan başka tepki vermemişti sana.

Bir kaç adım daha yaklaştın ve gözlerini Sanzudan çekerek Mikeye baktın. O da sana baktığından göz göze gelmiştiniz.

Tokyo卍Revengers • FEELS •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin