𝘚𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘢𝘥 𝘪𝘴 '𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯 𝘵𝘰 𝘮𝘦
𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘪𝘵, 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘪𝘵 𝘤𝘰𝘮𝘪𝘯𝘨
𝘔𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘣𝘦 𝘴𝘰 𝘴𝘢𝘥, 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘺 𝘯𝘰𝘴𝘦 𝘳𝘶𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨
𝘐 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘩𝘰𝘱𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘦.
.
Mikey ile sevgili olalı 1 ayı geçmişti. İlişkiniz sorunsuz ve güzel ilerliyordu.
Öğle sonrasında onunla çıktığınız gezilerden bir tanesiydi. Denizin gözüktüğü yol kenarında motorunu park etmiş, sana sarılarak manzarayı izliyordu sarışın çoçuk.
"Üşüyor musun Mikey?"
"Hayır, sana sarılınca sıcak oluyor"
Saçlarını karıştırdın gülerek.
Mikeyin telefonu çaldı ama seni bırakmayı düşünmüyordu.
"Mikey telefonun"
"Önemli değildir"
Telefon ısrarla çalmaya devam edince herşeye lanet okuyarak kollarını senden ayırdı Mikey.
"Kimmiş?"
"Ken-chin, her güzel anımızın kokusunu aldığından eminim artık. Her zaman aramıza girmek zorunda"
Söylenerek telefonu açtı.
"Alo? Ne var lan niye güzel zamanlarımızı bozuyors-... Ne olmuş? Hassiktir. Tamam hemen geliyoruz"
"Ne oldu"
Endişeli suratını sana çevirdi.
"Durup dururken tüm çete üyeleri saldırıya uğramış"
"Kimin tarafından?"
"Bilmiyorum, toplantı yapmalıyız. Tapınağa gitmemiz gerek"
"Pekala"
Motora doğru yürüdünüz hızla.
"Üzgünüm sevgilim, daha sonra telafi ederiz tamam mı?"
Yanağına bir öpücük kondurdu
"Sorun değil Mikey"
Motora atladınız ve tapınağa gittiniz.
Oraya vardığınızda daha tüm çete toplanmamıştı bile. Draken her zaman ki gibi merdivenlerde kendi yerini almıştı.
Yanına ulaşır ulaşmaz Mikey konuşmaya başladı.
"Olayın aslı nedir Ken-chin? Neler oluyor?"
"Bilmiyorum Mikey, bildiğimiz tek şey Tokyonun farklı bölgelerinde tüm üyelerimizin saldırıya uğradığı. Farklı adamlar tarafından. Şimdi herkes buraya geliyor ve durumu tartışmamız gerek"
"Pekala"
Tüm üyelerin gelmesini beklediniz.
Mitsuyanın, Takemichinin ve Chifuyunun suratı dağılmıştı. Genel olarak birinci bölük çökmüş gibiydi. Üyelerden çoğunun suratı daha kötü gözüküyordu.
Toplantı başladı ve saldırıya uğrayan herkes durumu rapor etti.
Herkesin ifadesine karşılık saldırının yeni kurulan ve aslı belli olmayan Tenjiku isimlu çeteden olduğunu öğrendiniz.
Haitani Kardeşler, eski Kara ejderlerin 9cu kuşak lideri ve bir kaç kişi daha. Tenjikuyu oluşturmuşlardı.
"Demek Tenjiku"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo卍Revengers • FEELS •
FanficHiç bir olaya karışmaman karşılığında Tokyo Revengers evrenine geçiş yaparsan? Kendi scriptimden ilhamlanarak <3