#21( łąki)

34 2 1
                                    

- A-ale ż-że c-c-o- powiedziałem

- To ci słyszałeś chyba że ni- nie dane było mu dokończyć bo mu przerwałem.

- NAWET TAK NIE MÓW! BO CHCĘ! Znaczy no wiesz...- Draco tylko popatrzył na mnie z tajemniczym wzrokiem

- Twe życzenie mym rozkazem...- powiedział cicho. Popatrzyłem na jego spodnie a na nich można było zobaczyć nie mała erekcję.. coś czuję że nie wstanę jeśli do czegokolwiek dojdzie.

(18+ kochani 😘)

Draco popchnął mnie na jeden z śpiworów.

- Draco ja nie wiem jak to się w ogóle robi...- powiedziałem zarumieniony

- Ci skarbie spokojnie tatuś cię nauczy..- powiedział niskim głosem z chrypką. Co jeszcze bardziej mnie podnieciło. Draco powoli ściągał że mnie bluzę. Gdy zostałem bez górnej części ubrań Draco zaczął pomału mnie całować w usta. Pierwszy pocałunek był niepewny. Natomiast drugi był bardzo namiętny. Draco pocałował mnie prosząc o dostęp do mojej jamy ustnej. Ja natomiast dałem mu do niej dostęp. Po tym pocałunku zaczął słodzić niżej po policzku potem na szyji i tam się zatrzymał. Polizał moją szyję i zrobił na niej malinkę. Ja cicho jękłem co go jeszcze bardziej nakręciło. Swoimi pocałunkami schodził niżej i niżej aż zatrzymał się na moim podbrzuszu. Tam zaczął kręcić kółka językiem.

-A- ah D-draco!- krzyknąłem. A on zaczął rozpinać moje spodnie. Postanowiłem że przejmę inicjatywę. Usiadłem i popchnąłem Draco do tyłu a on jedynie podniósł brew z zdziwieniem. Kiedy ręką zacząłem kręcić kółka na jego erekcji szybko zrozumiał moje zamiary. Jednym szybkim ruchem ściągnął swoją koszulkę. A ja rozpiołęm jego rozporek ściągając mu spodnie a potem bokserki. Przed moją twarzą stanął duży kutas Draco. Ja nie wiedząc za co się zabrać wiązałem główkę jego penisa i zacząłem ją ssać i lizać. Po czym wziałem jego kutasa do buzi i zacząłem nim poruszać. Draco będąc na maksa rozkręconym zaczął poruszać swoimi biodrami. Po chwili zdyszany wyjąłem jego penisa z moich ust. On natomiast wział moje spodnie u wrz z bokserkami ściągnął je ze mnie. Poczym powiedział.

Jeszcze możesz się wycofać Harry.- ja tylko kiwnąłem mu głową na nie poprawiając swoją pozycję. On podniósł mnie za biodra i zaczął pomału lizać moja dziórke. Po czym włożył język do niej i wywołał tym jeszcze większą fale jęknięć. Po czym wciął dwa palce i powiedział.

-Poliż.- a ja grzecznie biorąc jego palce do ust je oblizałem.- Wystarczy.- powiedział. I już chwilę po tym miałem jednego z jego palców w dupie. Poruszał nim chwilę po czym dodał drugiego. Ja czując że jestem gotowy przyjąć na siebie jego penisa. Powiedziałem mu że już może. Draco usadowił się wygodnie i powiedział.

- Jeśli tylko zaboli masz odrazu powiedzieć.- a ja polowałem mu głową na tak. On natomiast przyłożył główkę swojego penisa do mojego odbytu. Chwilę później był czuć pierwszą próbę natarcia na moją dziurkę. Ja nie mogąc doczekać się jego działań nabiłem się na jego penisa. On lekko wystraszył się na moje działanie. Ja natomiast popłakałem się z bólu.

-Już dobrze cii...- powiedział Draco i otarł moje łzy. Już po dłuższej chwili ból ustępował a Draco zaczął pomału posuwać się we mnie. A ja cicho jeczalem z ekstytacji i podniecenia. Draco zaczął poruszać się coraz szybciej a ja wygiałem swoje plecy w łuk. Po chwili obydwoje zakończyliśmy seks dużym jęknięciem i wytrysnieciem erekcji. Opadliśmy znaczni Draco przytulił mnie mówiąc.

(Koniec 18+ 😘)

- Ja kurwa nie wierzę że robiłeś to pierwszy raz. Bo byłeś w tym zajebisty.- i tym sposobem zasnęliśmy wtuleni w siebie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
🐖563🐖

Pierwszy raz napisałam erotyka. Jak mi poszło? (☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞

Miłego dnia/ miłej nocy życzę!!❤️❤️❤️

Wszystko od początku// drarry ale magiczne (Zawieszone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz