Ship: Sapbur [Sapnap X Wilbur]
AU: school, mute Wilbur
Typ ff: Fluff, (angst?)
POV: SapnapWilbur je odjakživa němý a zhruba ve dvanácti letech potká Sapnapa.
===================================
Když mi bylo zhruba 12 let, přestěhoval jsem se do Británie s mojí rodinou, aby jsme začali nový život.
Šel jsem jako každý kluk do školy a dělal jsem si kamarády, tam jsem také poznal mého možná nejlepšího kamaráda, Dreama! A jeho kamaráda George.
Týden po tom co jsem potkal Dreama a George jsme společně šli na hřiště. Jako všechny děti.
Dováděli jsme tam a hráli jsme na babu a schovku. Potom jsem viděl tohoto kluka na houpačce jak tam jen sedí a nohama máchá dopředu a dozadu a díky tomu se lehce houpe.
"Koukejte! Půjdeme za ním!" Zakřičel jsem na Dreama s Georgem a ještě než mi stihli cokoliv říct já už běžel za tím klukem na houpačku vedle něj.
Přišlo mi divné že Dre a Gogy neběží nadšeně za mnou a jen tam stojí a koukají se na mě, ale bylo mi to v celku ukradené. Chtěl jsme nové kamarády a chtěl jsem jich víc.
"Ahoj!" Pozdravil jsem a začal jsem se pomalu houpat stejně jako on.
On se na mě podíval, usmál se a zamával mi. Nic ale neřekl.
"Jak se jmenuješ? Já jsem Nick, ale můžeš mi klidně říkat Sapnap, nebo Sap!" Povídal jsem plný nadšení a ten kluk se na mě jen díval a přikyvoval.
Vytáhl z kapsy zápisník a tužku a něco začal psát. Potom tu stránku otočil čelem ke mně a stálo tam "Wilbur", celkem úhledně napsané, musím říci.
"Ty nemluvíš?" Zeptal jsem se a on zakroutil hlavou a začal něco zase psát. "Jsem němý." Stálo na kusu papíru a já přikývl.
Potom jsem z dálky viděl jak za námi Dream a George míří.
"Um- ahoj." Pozdravil ho George.
A začali jsme si společně všichni povídat. Nějak. Dokonce jsme i Wilbura začlenili do našich hrátek.
===
To už je zhruba před pěti lety co se toto stalo. A upřímně. Skoro nic se nezměnilo. Skoro.
Až na to že jsme teď vlastně skoro dospělí a už si nehrajeme na písku a tak nějak se změnila témata toho o čem se bavíme.
Dream už chodil snad s každou holkou co o něj kdy projevila zájem a nakonec se s ní rozešel s tím, že k ní nic necítil. Já říkám, že je gay, ale to mu neříkejte.
George je teď ve vztahu s tímto klukem, jménem Karl a dobře jim to klape.
Já. Já jsem s nikým nechodil. Pořád. Nevím, nikdo se mi nějak moc nelíbí. Teda, skoro nikdo.
Wilbur je na tom stejně jako já, až na to že on je k tomu němý.
Já i ostatní jsme se naučili znakovou řeč, takže sebou už Wilbur nemusí non-stop tahat zápisník.
Řekl bych, že jsem asi něco k Wilburovi začal cítit. Vždycky jsem věděl, že randit s holkama je divný a myslel jsem že to tak vidí všichni. Ale očividně ne!
Long story, short, jsem gay. Wilbur je bi. George je pan a Dream je určitě gay, ale nechce si to přiznat a až za mnou přijde s přítelem ani mě to nepřekvapí. Idiot.
Ano, pozval bych Wilbura ven, ale hrozně se bojím, že když odmítne, že ho ztratím i jako kamaráda. Což, není úplně věc, co bych v životě potřeboval.
===
Seděl jsem v parku na lavičce v tureckém sedu a snažil jsem se učit, když mě ale najednou někdo pohladil po hlavě. Zvedl jsem oči a viděl jsem tam svého oblíbeného bruneta. Zamával mi a usmál se a já nazpátek.
Zeptal se mě, jestli nemám chvíli čas a já jsem kývl. Posadil se vedle mě a já jsem odložil učení a tělem jsem se k němu natočil.
Chvilku jsme tam jen seděli a koukali jsme se jeden druhému do očí. Vůbec mi to nevadilo. Naopak. Miluji jeho oči, jsou tak přátelské a láskyplné. Krásné.
Zhluboka se nadechl a začal. Řeknu vám co vlastně řekl, ale ve znakové řeči, aby jste netrpěli.
"Známe se hodně dlouho a myslím, že už mám tu odvahu na to se tě zeptat. (V tuto chvíli jsem se začal trochu bát). Nechceš se mnou jít ven? Jako na rande?" Zeptal se a přitiskl k sobě silně oči
Já se trochu zasmál a on otevřel oči. "Jasně že jo, ani nevíš jak dlouho jsem chtěl udělat něco podobného." Odvětil jsem s širokým úsměvem.
On na mě koukal a potom se začal usmívat jak blázen. Takže zhruba jako já. Jeho obličej byl pokrytý červení a bylo to hrozně roztomilé.
Chvíli nic a potom rukami naznačil větu, kterou bych nikdy nečekal, ale byl jsem hrozně rád a chtěl jsem skákat na Neptun a zpět.
"Můžu ti dát pusu?"
Já jsem začal agresivně kývat hlavou a přisunul jsem se k němu blíž a naklonil jsem se dopředu. On udělal to samé a už to bylo.
Moje první pusa s někým koho opravdu miluji.
===================================
WC: 818
Je to- zajímavé, ale actually se mi to líbí, takže na toto jsem v celku pyšný. Btw- Sapbur ship je mg lmao.
Užijte si ráno/odpoledne/večer a snad se brzy uvidíme!
- Sam ;]
14:01, 29-5-22
ČTEŠ
Love is strange [Dsmp, ship, oneshot book]
FanfictionPodnázev: sometimes * Zdravím vás! Není tu žádné konkrétní AU, ani ship, ani nic, prostě typická oneshot. Všechny potřebné informace by měli být v první kapitole. Měli by tu být pouze shipy, i platonické a romantické. Beru i nějaké žádosti na něco k...