Ship: Georgebur
AU: school
Typ ff: Fluff
POV: Třetí osoba
Inspirováno zahraniční oneshot, která je inspirována písní 18 - Anarbor. Písnička je v celku dobrá. Skoro.
===================================
TW- vulgarismy
===================================Najdi si hezkou, nízkou, blonďatou, hodnou holku, která bude mít dobré vychování říkali Georgovi rodiče.
A protože George měl už tak trochu po krk toho jak ho jeho vlastní rodiče škatulkují jako malého, nevinného kluka, který udělá přesně to co se mu řekne a měl po krk jeho vlastních rodičů. Rozhodl se jít přesně pro pravý opak.
Vysokého bruneta, který se po většinu času chová jak kretén a jeho vychování prakticky neexistuje. Má tetování, piercing v jazyku, v obočí a má septum. Jezdí na motorce a obléká se non-stop do černého oblečení. George nemohl najít nikoho lepšího.
Tímto tak moc nasere jeho rodiče, že ho možná pošlou s Wilburem, jeho přítelem, do prdele.
Wilbur však věděl, že George s ním chodí jen kvůli tomuhle a proto si pro sebe udělal takou malou výzvu. Pokusí se o to, aby se do něj ten druhý zamiloval.
===
"Ahoj, lásko." pozdravil George Wilbur a objal ho zezadu okolo pasu. George ucítil jistý divný pocit v žaludku, ale nechal to plavat a otočil se na Wilbura.
A podobně chodily všechny dny. Strávit spolu skoro celý den, roztomilé přezdívky.
To George překvapilo. Wilbur se ke všem choval jako úplný kokot, ale k němu byl tak něžný a starostlivý. Chvíli si připadal, že se do Wilbura možná vážně aspoň trochu zamiloval, ne, blbost. Jen ho využívá, aby naštval rodiče, nic víc, nic míň.
===
"Ahojky, Wilby!" zakřičel George na svého přítele, který za ním instantně přiběhl a zvedl ho ze země. Oba se začali lehce smát a potom si dali krátkou pusu.
"Proč jsi včera nemohl přijít? Řekl jsi, že mi to řekneš dneska, tak mluv, ty trdlo." zeptal se menší a koukal se tomu druhému přímo do očí.
"Byl jsem po škole, protože jsem dělal něco co jsem neměl." přiznal se Wil a zadíval se do země a vyhýbal se očnímu kontaktu.
"Ty jedna moje trubko." zasmál se George a pohladil toho vyššího po vlasech, on se usmál s červenými tvářemi.
===
Poslední hodina. Nic moc zajímavého. Dokud tedy George neuslyší monolog dvou holek, které sedí za ním.
"Viděla jsi dneska George a Wilbura na chodbě?" zeptala se ta první.
"Jakože první přestávku? Jo! O můj bože, já žárlila jak něco. Já chcu co ti dva maj." pošeptala ji nazpátek druhá.
"No ne asi, prostě! Oni jsou tak roztomilí spolu, aaaaaa." a takto podobně jejich konverzace pokračovala, dokud tedy nezazvonil zvonek a zvuky židlí, studentů a bot je nepřehlušili úplně.
ČTEŠ
Love is strange [Dsmp, ship, oneshot book]
FanfictionPodnázev: sometimes * Zdravím vás! Není tu žádné konkrétní AU, ani ship, ani nic, prostě typická oneshot. Všechny potřebné informace by měli být v první kapitole. Měli by tu být pouze shipy, i platonické a romantické. Beru i nějaké žádosti na něco k...