Ship: Karlbur [Karl X Wilbur]
AU: school
Typ ff: Fluff
POV: KarlNení to inspirováno písničkou Cool kids btw. Also, Karl a Will mají být cool kids, ale není to tam ze začátku tolik vidět 😭😭 Btw, mají to být puberťáci a ti jsou vždycky horny, takže srry za všechny divný věcí co napíšu😭😭
===================================
Vstal jsem ráno z postele, naprosto připravený na další den. Hodně lidí sice školu nemá rádo, ale já jsem schopen jednoduše přežít a ještě k tomu uvidím své kamarády a hlavně svého přítele.
Šel jsme do koupelny, opláchnul jsem si obličej, vyčistil jsem si zuby a následně jsem šel k mé židli, kde jsem si den před tím připravil oblečení na dnešek.
Zvolil jsem žlutý svetr mého přítele, černou sukni a bílé podkolenky.
Vzal jsem si můj batoh a sešel jsem na verandu. Nazul jsem si svoje Conversky a nějaký kabát navíc, potom jsem vyšel ze dveří po tom co jsem se rozloučil se svojí mamkou.
Moje cesta do školy je krátká a trvá mi pěšky tak míň jak deset minut než tam dojdu. Takže jsem nikam nespěchal a prostě jsem šel.
Došel jsem až před tu budovu a rovnou vstoupil do ní a zamířil jsem si to rovnou ke své skříňce.
Cestou jsem zahlédl Tommyho, takže možnost, že už Wilbur bude ve škole je celkem veliká, vzhledem k tomu, že se jejich táta boji, aby za tu malou chvíli co je Tommy bez dozoru nezničil celý svět.
Vyndal jsem si ze skříňky učení na první hodinu a šel jsem k Wilburově skříňce, která je hned za rohem.
Mimochodem, chodím o ročník níž jak Wilbur.
A vskutku, stál opřený o svoji skříňku a koukal se do mobilu.
Nemohl jsem se udržet a hned jsem se za ním rozběhl a on mezitím zvedl svůj pohled ke mně a hned se mu na tváři objevil ten sladký úsměv, který mi chyběl celý víkend.
Hned jsem mu skočil do náruče a obmotal své ruce okolo jeho krku a nohy okolo pasu. On mě chytl za stehna a mě držel ve vzduchu.
"Hrozně si mi chyběl. Hrozně pomalu to utíká." řekl jsem a začal jsem jeho obličej sázet polibky. On se uchechtl a dal mi jednu dlouhou pusu.
"Taky jsi mi chyběl. Nechápu proč jsem musel jít s Tommym já, ale dobře" a lehce se zasmál.
Položil mě dolů a já jsem si ještě stoupl na špičky a dal si s ním další dlouhý polibek.
"Počkat- " pozastavil se podíval se na mě od zhora dolů. "To je můj svetr?" zeptal se a já jsme se začervenal a rizhihňal. "Možná" odpověděl jsem slabě.
"Tak už vím kam se mi poděl, když jsem ho nedávno hledal." poznamenal a rozcuchal mi vlasy.
Nějak jsem přežil moje hodiny a potom tu byl oběd.
Hned jak jsem přišel do jídelny a dostal jsem jídlo jsem se podíval kde sedí Wilbur a jeho kamarádi, kteří jsou zároveň i moji kamarádi, mimochodem.
ČTEŠ
Love is strange [Dsmp, ship, oneshot book]
FanfictionPodnázev: sometimes * Zdravím vás! Není tu žádné konkrétní AU, ani ship, ani nic, prostě typická oneshot. Všechny potřebné informace by měli být v první kapitole. Měli by tu být pouze shipy, i platonické a romantické. Beru i nějaké žádosti na něco k...