Ship: Quackbur [ Quackity X Wilbur ]
AU: Prom night(?)
Typ ff: Fluff
POV: třetí osoba (perspektivy se mění)Idk, příběh s podobným konceptem jsem si sepsal nějakou dobu zpátky do poznámek. Je to inspirováno in a way mým irl životem, když jsem byl na maturáku mého bratra pár měsíců zpátky a byl tak fakt cool (and pretty) boy, který tam dělal fotografa. To je asi všechno xdd.
Jsou zde zmíněni lidi z QSMP.
===================================
TW: vulgarismy, kouření/cigarety,
===================================
"Jak se cítíš, brachu?" zeptal se Alex svého staršího bratra, George. Práve se nacházeli na maturitním plese toho o dva roky staršího bratra, kterým měl maturitu přímo za rohem.
George kývl hlavou, v ruce držíc sklenici s vínem, "Jo," odpověděl s úsměvem, "jo, cítím se dobře. Osm let studia na gymplu budu mít brzo za sebou, jen ať se můžu jít trápit zase na vejšku." zažertoval a lehce se zasmal, následně upil trochu vína ze své sklenice.
"Vidíš to teda hodně pozitivně," okomentoval Alex a taky se pousmál nad tím co mu ten druhý řekl, "už máš podanou přihlášku na vejšku?" otázal se ho následně a zdvihl trochu obočí.
George pokrčil rameny, "Teoreticky," odpověděl mu, "jen doufám, že dám matiku u maturit za jedna, abych nemusel dělat přijmačky." dodal ještě. Následně jen přišla konverzace o jeho vysoké škole a všechno co se toho týče, společně s tím se také začali bavit o jeho přípravách na maturitu a kdo ví co všechno.
Co ale Alex nevěděl bylo, že na druhé straně sálu, kde se maturitní ples pořádal, chodil vysoký brunet s brýlemi, černě nalakovanými nehty a foťákem, který celou akci dokumentoval pomocí fotek. Byl to Georgův kamarád, Wilbur, se kterým se on a jeho kamarádi domluvili, že nafotí jejich maturitní ples. S čímž Wilbur samozřejmně souhlasil, jelikož fotografie a všechno okolo toho byla jeho vášeň, takže se to potenciálně bude moct dát příští rok do portfolia na vysokou.
George spatřil svoje přátele a omluvil se, aby následně odešel a nechal Alexe samotného. I když Alex znal spoustu lidí na této akci, rozhodl se, že si dá krátkou chvíli, kdy se trochu zregeneruje a čistě jen postával na kraji sálu s vlastní sklenkou Coca-coli, protože mu ještě nebylo osmnáct a cítil by se blbě, kdyby škemral nějakého staršího kamaráda, nebo dokonco jeho bratra, aby mu koupil něco alkoholického.
Mezitím co tam tak postával a sledoval to dění okolo sebe, spatřil také velmi úhledného kluka ne zas tak daleko od sebe. Byl oblečený jako většina chlapců v sálu; bílá košile, černé společenské kalhoty, hezké společenské (a pravděpodobně i taneční) boty a černá kravata. Jeho rukávy bylo srolované k jeho loktúm a jeho kravata lehce povolena, protože v místnosti bylo vedro, díky tomu počtu lidí, kteří okupovali ten prostor.
A Alex by lhal, kdyby řekl, že ten kluk nezaujmul jeho pozornost. Rychle se ale jeho soustředění zaměřilo na jeho kamarády, kteží za ním přišli, vzali ho okolo ramen a se smíchem ho táhli s nimi na taneční parket, se slovy "Kdes byl, ty vole, teď jsme tě tu několik minut hledali!"
Wilbur se také na chvíli odprostil od svých přátel jakoliž nesmí zanedbat svoji roli fotografa. Většinově se držel u krajů místnosti, aby se nemusel obávat, že do něj někdo na parketu narazí a vyrazí mu foťák z ruky, ne ze by se něco stalo, protože okolo krku měl popruch připojený ke kameře, ale stejně to není příjemné, když do vás někdo narazí.
ČTEŠ
Love is strange [Dsmp, ship, oneshot book]
FanficPodnázev: sometimes * Zdravím vás! Není tu žádné konkrétní AU, ani ship, ani nic, prostě typická oneshot. Všechny potřebné informace by měli být v první kapitole. Měli by tu být pouze shipy, i platonické a romantické. Beru i nějaké žádosti na něco k...