Ship: Sapbur [Sapnap X Wilbur]
AU: school, nerd X jock kind of thingy
Typ ff: Fluff, angst
POV: Sapnap(Pracovní název pro tohle byl: "he's a jock lmaoooo", kdyby to někoho zajímalo)
===================================
TW: homofobie, internalizovaná homofobie, vulgarismy, gay, kouření,
==================================="Jseš celkem simp, ngl." Můj kamarád oznámil, po, co si typuju, byla aspoň minuta pozorování.
"Co?" Zeptal jsem se zmateně a podíval jsem se zpět na něj. "Že jseš simp." Zopakoval svoji myšlenku, "Myslíš super intense Minecraft player?" A začal jsem se smát, můj kamarád, Clayton, se nesmál a jen na mě protočil oči.
"To bylo to nejhorší co jsem dneska slyšel a to jsem se bavil s Tommym." Odpověděl a otočil se ke svému sešitu. "Vždyť to byl jen vtip." Řekl jsem mu a šťouch jsem ho do ramene loktem, "Ten nejhorší co jsem dneska slyšel. A možná nejen dneska."
"Ale nemění to nic na tom faktu že jseš simp." Zopakoval se potřetí, "Nejsem." A na to se Clayton začal hystericky smát. Tak moc se smál, že se na něj minimálně polovina třídy otočila a on si neodpustil, ze sebe udělat konvici na čaj. Jak já miluju své kamarády.
Po tom co se konečně uklidnil se na mě otočil a ani ne sekundu potom se zase začal smát jak vyšinutý. A takto to vypadalo ještě nějakou dobu, dokud konečně nezklidnil hormon a opravdu se uklidnil.
"Promiň já jen- hah- nedávám když lidi lžou." Pověděl mi a utřel si slzu z oka. "Ale ne, myslím že by jsi s ním měl promluvit." Vypadlo z něj nakonec.
"S kým?" Zeptal jsem se a otočil jsem se po třídě, "S Wilburem, víš, ten týpek pro kterého simpuješ, s tím." Následně jsem dal svému kamarádovi naprosto vražedný pohled, kdyby pohledy mohly zabíjet.
"Už nikdy se tak na mě nekoukej." Okomentoval a vrátil se ke své práci.
Když nad tím tak přemýšlím, možná by nemuselo být tak špatné si s ním promluvit. Čistě ze zvědavosti, třeba pomoct Wilburovi se socializovat tím, že s ním budu mluvit. Přísahám, že to nemá nic dělat s ničím jiným.
Možná bych si mohl občas přestat lhát.
Ale já si nelžu. Wilbur je kluk a kluci nechodí s ostatními kluky. Tak to říká táta. Nemůžu být na kluky.
Rozhodl jsem se o tom radši nepřemýšlet, protože mě z toho začala bolet hlava a já mám ještě dvě hodiny před sebou a potom už mohu jít domů a starat se o jiné věci. Ne o to, jestli mám rád kluky (protože nemám) a nebo ne.
Rozhodl jsem se to tedy ignorovat pro většinu času. Ale nemohu si pomoct a dívat se na něj. On je prostě tak. Tak. Ani nevím jak to popsat. Všichini si z něj dělají srandu, protože je to takový trochu nerd a podobně, ale to je to co mě na něm fascinuje. Má tolik věcí, o které se zajímá a je tak hrozně chytrý. I když ho nemám rád tím zpúsobem jakým mají muži rádi ženy, furt mi přijde jako fascinující člověk.
Radši jsem se začal soustředit na práci a přestal jsem až skoro snít o tom klukovi, který se nazývá WIlbur Soot.
===
ČTEŠ
Love is strange [Dsmp, ship, oneshot book]
Fiksi PenggemarPodnázev: sometimes * Zdravím vás! Není tu žádné konkrétní AU, ani ship, ani nic, prostě typická oneshot. Všechny potřebné informace by měli být v první kapitole. Měli by tu být pouze shipy, i platonické a romantické. Beru i nějaké žádosti na něco k...